Pregled bibliografske jedinice broj: 200103
Mogućnosti unapređenja promocije turističkih destinacija kroz podizanje kvalitete promocijskih sredstava
Mogućnosti unapređenja promocije turističkih destinacija kroz podizanje kvalitete promocijskih sredstava, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 200103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti unapređenja promocije turističkih destinacija kroz podizanje kvalitete promocijskih sredstava
(Opportunities for improving promotion of tourist destinations by raising the quality of promotion tools)
Autori
Boranić Živoder, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.03
Godina
2005
Stranica
120
Mentor
Senečić, Josip
Ključne riječi
turizam; marketing; turistička destinacija
(tourism; marketing; tourism destination)
Sažetak
Rad se bavi problematikom promocije turističkih destinacija i kvalitetom promocijskih sredstava u turizmu. Posebno se razmatra kvaliteta brošura i web stranica. U okviru rada provedeno je istraživanje kojim se željelo ukazati na dobre i loše elemente aktualnih brošura i web stranica izabranih turističkih destinacija. Svrha istraživanja bila je definiranje koraka i postavljanje modela za izradu uspješnih promocijskih sredstava i njihovu evaluaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija