Pregled bibliografske jedinice broj: 198560
Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela
Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 313-324 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 198560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela
(Measuring the impact of employee job satisfaction on hotel performance)
Autori
Maškarin, Helga
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11
(2005), 1;
313-324
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zadovoljstvo poslom; rezultati poslovanja; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje
(job satisfaction; business performance; hotel industry; Croatia; empirical study)
Sažetak
Ovim se istraživanjem podupire jedna opće prihvaćenih "istina" kako je povezanost zadovoljstva zaposlenika poslom i rezultata poslovanja osobito jasna i izražena u uslužnoj industriji, te je istraživanje provedeno na primjeru hotelske industrije. Ljudi su centralni resurs efektivnog poslovanja hotelske industrije kao izrazito radno-intenzivne industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Helga Maškarin Ribarić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB International
- Journal of Economic Literature
- Sociological Abstracts