Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 198560

Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela


Maškarin, Helga
Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 313-324 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 198560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela
(Measuring the impact of employee job satisfaction on hotel performance)

Autori
Maškarin, Helga

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 313-324

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
zadovoljstvo poslom; rezultati poslovanja; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje
(job satisfaction; business performance; hotel industry; Croatia; empirical study)

Sažetak
Ovim se istraživanjem podupire jedna opće prihvaćenih "istina" kako je povezanost zadovoljstva zaposlenika poslom i rezultata poslovanja osobito jasna i izražena u uslužnoj industriji, te je istraživanje provedeno na primjeru hotelske industrije. Ljudi su centralni resurs efektivnog poslovanja hotelske industrije kao izrazito radno-intenzivne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Helga Maškarin Ribarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maškarin, Helga
Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 313-324 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Maškarin, H. (2005) Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela. Tourism and hospitality management, 11 (1), 313-324.
@article{article, author = {Ma\v{s}karin, Helga}, year = {2005}, pages = {313-324}, keywords = {zadovoljstvo poslom, rezultati poslovanja, hotelska industrija, Hrvatska, empirijsko istra\v{z}ivanje}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Mjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela}, keyword = {zadovoljstvo poslom, rezultati poslovanja, hotelska industrija, Hrvatska, empirijsko istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Ma\v{s}karin, Helga}, year = {2005}, pages = {313-324}, keywords = {job satisfaction, business performance, hotel industry, Croatia, empirical study}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Measuring the impact of employee job satisfaction on hotel performance}, keyword = {job satisfaction, business performance, hotel industry, Croatia, empirical study} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB International
  • Journal of Economic Literature
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font