Pregled bibliografske jedinice broj: 195561
Interaktivni dječji slikovni rječnik
Interaktivni dječji slikovni rječnik // Proceedings of the 28th International Convention MIPRO 2005: Computers in Education / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Dragojlović, Pavle (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2005. str. 55-59 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 195561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivni dječji slikovni rječnik
(Interactive Children's Picture Dictionary)
Autori
Vučković, Kristina ; Ujdur, Ante ; Stojanov, Tomislav ; Dovedan, Zdravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 28th International Convention MIPRO 2005: Computers in Education
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Dragojlović, Pavle - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2005, 55-59
Skup
28. Međunarodni skup MIPRO 2005
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2005. - 03.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jezik; učenje; sintaksa; semantika; vokabular; znanje; obrazovna tehnologija; edukativni softver
(language; learning; syntax; semantics; vocabulary; knowledge; educational technologies; educational software)
Sažetak
Sve veća očekivanja od djece koja kreću u školu, kako u pogledu školskih programa tako i zahtjeva okoline, dovode ih u situaciju da sve brže moraju usvajati određene vještine. Upravo iz tog razloga, razvili smo program Dječji slikovni rječnik s namjenom bogaćenja rječnika djeteta koji bi pridonio lakšem razumijevanju te kreativnijem mišljenju i prosuđivanju od najranijeg djetinjstva do početka školovanja. Osim povećanja djetetova fonda riječi, drugi izravni i neizravni ciljevi ovog projekta jesu razvijanje njegovih perceptivnih sposobnosti, usvajanje matematičkih pojmova, upoznavanje osnovnih jezičnih struktura, pomoć pri vježbama koncentracije i lijepa izražavanja, te stjecanje preduvjeta za uspješno savladavanje tehnike čitanja i pisanja. Na projektu sudjeluju stručnjaci iz područja logopedije, lingvistike, dječje psihologije, fonetike i informatike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija