Pregled bibliografske jedinice broj: 195524
Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma
Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma // Entrepreneurship and Macroeconomic Management / Barbieri, Alfio (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2005. str. 703-713 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 195524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj poduzetništva u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma
(The Importance of Entrepreneurship in the Development Strategy of Croatian Tourism)
Autori
Stipanović, Christian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Entrepreneurship and Macroeconomic Management
/ Barbieri, Alfio - Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2005, 703-713
Skup
Entrepreneurship and Macroeconomic Management
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.05.2005. - 30.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatski turizam; inovativnost; razvojna strategija; obiteljsko poduzetništvo
(Croatian tourism; innovativeness; development strategy; famili entrepreneurship)
Sažetak
Hrvatski turizam ne postiže rezultate proporcionalne prirodnoj resursnoj osnovi. Daleko je od suvremenih turističkih trendova čija se implikacija ne nazire, dok se o generiranju vlastitih, originalnih putova razvoja ni ne razmišlja. Implementiranjem kreativnosti i inovativnosti, generiranjem novih ideja i originalnih sadržaja potrebno je prirodnu osnovicu pretočiti u konkurentske prednosti. Intelektualni kapital i poduzetništvo temeljeno na informacijama i suvremenim tehnologijama postaje generator kvalitativne preobrazbe hrvatskog turizma. Hrvatski turizam se mora prilagoditi novom sustavu vrijednosti na europskom turističkom tržištu. Preduvjet je transformacija turističkih poduzeća, privlačenje međunarodnih brandova, implementiranje nove generacije menagera u državna turistička poduzeća i otvaranje obiteljskom poduzetništvu. Obiteljski hoteli predstavljaju prekretnicu razvoja hrvatskog turizma koji se putem poduzetničkih pothvata pokušavaju približiti novim preferencijama na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Christian Stipanović
(autor)