Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 192695

Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika


Radeka, Igor; Sorić, Izabela
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 2(10); 263-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 192695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
(The quality of permanent teacher training)

Autori
Radeka, Igor ; Sorić, Izabela

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7 (2005), 2(10); 263-278

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastavnik; permanentno usavršavanje; kvaliteta
(teacher; permanent training; quality)

Sažetak
U radu se analiziraju rezultati empirijskog istraživanja permanentnog usavršavanja nastavnika osnovnih i srednjih škola Zadarske županije. Istraživanje se temelji na stajalištima 462 reprezentativno odabranih nastavnika prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom. Utvrđeno je da je ponuda permanentnog usavršavanja na sadržajnom planu usklađena s potrebama nastavnika. Nasuprot tome, otkriven je veliki raskorak između potreba i stvarnog stanja u pogledu nositelja i organizacije, oblika i metoda rada, te intenziteta vrednovanja i ukupnih učinaka ovog vrlo važnog segmenta obrazovanja nastavnika. Rezultati ovog istraživanja upućuju na smjer koji bi trebalo slijediti ukoliko želimo stvarno poboljšati kvalitetu permanentnog usavršavanja nastavnika, bez čega nema sustavnog inoviranja školstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070044

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (autor)

Avatar Url Igor Radeka (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Radeka, Igor; Sorić, Izabela
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 2(10); 263-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Radeka, I. & Sorić, I. (2005) Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2(10)), 263-278.
@article{article, author = {Radeka, Igor and Sori\'{c}, Izabela}, year = {2005}, pages = {263-278}, keywords = {nastavnik, permanentno usavr\v{s}avanje, kvaliteta}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {7}, number = {2(10)}, issn = {1332-0513}, title = {Kvaliteta permanentnog usavr\v{s}avanja nastavnika}, keyword = {nastavnik, permanentno usavr\v{s}avanje, kvaliteta} }
@article{article, author = {Radeka, Igor and Sori\'{c}, Izabela}, year = {2005}, pages = {263-278}, keywords = {teacher, permanent training, quality}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {7}, number = {2(10)}, issn = {1332-0513}, title = {The quality of permanent teacher training}, keyword = {teacher, permanent training, quality} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts i





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font