Pregled bibliografske jedinice broj: 192695
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 2(10); 263-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 192695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika
(The quality of permanent teacher training)
Autori
Radeka, Igor ; Sorić, Izabela
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7
(2005), 2(10);
263-278
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastavnik; permanentno usavršavanje; kvaliteta
(teacher; permanent training; quality)
Sažetak
U radu se analiziraju rezultati empirijskog istraživanja permanentnog usavršavanja nastavnika osnovnih i srednjih škola Zadarske županije. Istraživanje se temelji na stajalištima 462 reprezentativno odabranih nastavnika prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom. Utvrđeno je da je ponuda permanentnog usavršavanja na sadržajnom planu usklađena s potrebama nastavnika. Nasuprot tome, otkriven je veliki raskorak između potreba i stvarnog stanja u pogledu nositelja i organizacije, oblika i metoda rada, te intenziteta vrednovanja i ukupnih učinaka ovog vrlo važnog segmenta obrazovanja nastavnika. Rezultati ovog istraživanja upućuju na smjer koji bi trebalo slijediti ukoliko želimo stvarno poboljšati kvalitetu permanentnog usavršavanja nastavnika, bez čega nema sustavnog inoviranja školstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts i