Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 192452

Baština i kultura - nova formula poslovnog uspjeha


Šola, Tomislav
Baština i kultura - nova formula poslovnog uspjeha // Histria 2005
Pula, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, pregledni)


CROSBI ID: 192452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Baština i kultura - nova formula poslovnog uspjeha
(Heritage and Culture - new method for business success)

Autori
Šola, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, pregledni

Skup
Histria 2005

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 02.02.2005. - 03.02.2005

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
marketing mjesta; strategija razvoja; održivi razvoj; kulturni turizam
(place marketing; development strategy; sustainable development; cultural tourism)

Sažetak
Upotreba baštine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130476

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Šola (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šola, Tomislav
Baština i kultura - nova formula poslovnog uspjeha // Histria 2005
Pula, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, pregledni)
Šola, T. (2005) Baština i kultura - nova formula poslovnog uspjeha. U: Histria 2005.
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2005}, keywords = {marketing mjesta, strategija razvoja, odr\v{z}ivi razvoj, kulturni turizam}, title = {Ba\v{s}tina i kultura - nova formula poslovnog uspjeha}, keyword = {marketing mjesta, strategija razvoja, odr\v{z}ivi razvoj, kulturni turizam}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2005}, keywords = {place marketing, development strategy, sustainable development, cultural tourism}, title = {Heritage and Culture - new method for business success}, keyword = {place marketing, development strategy, sustainable development, cultural tourism}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font