Pregled bibliografske jedinice broj: 192135
Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije - dimenzije kvalitete odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću
Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije - dimenzije kvalitete odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 3 (2001), 1; 67-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 192135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije - dimenzije kvalitete odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću
(Stimulating the development of children's social competence - the quality aspect of the educational proces in kindergarten)
Autori
Špoljar, Kornelija
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 3
(2001), 1;
67-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
socijalna kompetencija; kvaliteta odgoja; vrtić
(social competence; kindergarten; quality of education)
Sažetak
Radom se ukazuje na znanstveno dokazanu tezu da je odgojitelj osnovni determinator kvalitete odgojno-obrazovnog procesa i socijalnih interakcija u odgojnim skupinama. Od tog polazišta ostvareno je istraživanje odgjnih strategia odgojitelja odgojitelja u našim vrtićima koje je ukazalo na pozitivne , ali i neke vrlo negativne oblike ponašanja odgojitelja , ponašanja koja ne potiču socijalni razvoj djeteta. Rezultati tih istraživanja mogu poslužiti za ciljevito oblikovanje programa permanentnog usavršavanja odgojitelja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts