Pregled bibliografske jedinice broj: 191015
Igra u predškolskoj ustanovi
Igra u predškolskoj ustanovi // Mirisi djetinjstva / Hicela, Ivon (ur.).
Split, 2002. str. 10-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 191015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra u predškolskoj ustanovi
(Play in Kindergarten)
Autori
Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Mirisi djetinjstva
/ Hicela, Ivon - Split, 2002, 10-13
Skup
Stručno-znanstveni kolokvij Mirisi djetinjstva
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 25.11.2002. - 27.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
simbolička igra; predškolsko dijete; predškolska ustanova
(pretend play; preeschool child; kindergarten)
Sažetak
Igra kao vodeća i determinirajuća aktivnost djetetova razvoja omugućuje oslobađanja od prezentne situacije i omogućuje nesmetano vježbanje djetetovim kapaciteta i sposobnosti u zamišljenoj situaciji. Ona predstavlja zadovoljavanje nerealiziranih tendencija pa se u njoj dijete ponaša savršenije i složenije nego u realnom životu. Ono je u igri izuzetno motivirano i angažirano, u njoj može ono što mu u realnom životu nije moguće pa igru smatramo područjem najbržeg, gotovo maksimalnog razvoja djeteta. Od odgojitelja se očekuje da djeci omogući ugodno i opušteno ozračje, poticajno fizičko okruženje i dovoljno vremena za igru. U izravnoj interakciji s djetetom potrebno je da najprije opskrbi jednostavan i inventivan model igre a zatim da se pomiče k ulozi pažljivog, zainteresiranog promatrača igre među djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb