Pregled bibliografske jedinice broj: 190852
Lingvistička kompetencija nasuprot komunikacijskoj kompetenciji u ranojezičnome diskursu
Lingvistička kompetencija nasuprot komunikacijskoj kompetenciji u ranojezičnome diskursu // Suvremena lingvistika, 28 (2002), 1-2; 117-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 190852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lingvistička kompetencija nasuprot komunikacijskoj kompetenciji u ranojezičnome diskursu
(Lingvistic competence in contrast to communicative competence in early language discourse)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Suvremena lingvistika (0586-0296) 28
(2002), 1-2;
117-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
lingvistička kompetencija; komunikacijska kompetencija; učenje jezika; hrvatski jezik
(lingvistic competence; communicative competence; language learning; croatian language)
Sažetak
Na osnovi teorijskih promišljanja i proučavanja ranojezičnoga diskursa u radu se nastoji odgovoriti na lingvističko, lingvo-didaktičko i psiholingvističko pitanje - je li svrhovitije učenje hrvatskoga jezika temeljiti na razvoju lingvističke kompetencije ili veću pozornost posvetiti komunikacijsko-funkcionalnom pristupu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Sciences Index