Pregled bibliografske jedinice broj: 190849
Komunikacijska kompetencija u procesu ranojezičnoga razvoja
Komunikacijska kompetencija u procesu ranojezičnoga razvoja // Metodika, 2 (2001), 2-3; 127-137 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 190849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska kompetencija u procesu ranojezičnoga razvoja
(Communicative competence in the process of early language development)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Metodika (1332-7879) 2
(2001), 2-3;
127-137
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komunikacijska kompetencija; ranojezični razvoj; usvajanje hrvatskoga jezika
(communicative competence; early language development; croatian language learning)
Sažetak
Jednostrano normativno dijete koje poznaje samo svoj primarni oragniski idiom, polaskom u školu postaje nenormativno polilingvalan učenik koji nedovoljno poznaje norme standardnog jezika, ali i drugih uglavnom supstandradnih idioma hrvatskoga standardnoga jezika te stoga od njih i odstupa. U radu se proučava pragmatična jzična kompetencija (komunikacijska) nasuprot lingivističkoj kompetenciji (gramatičkoj).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Sciences Index