Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 190491

Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta


Šagud, Mirjana; Petrović-Sočo, Biserka
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 75-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 190491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
(An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child)

Autori
Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2 (2000); 75-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
predškolsko dijete; poučavanje; učenje; metodika;
(preeschool child; teaching; learning methodology;)

Sažetak
Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije moguće postići uskim, fragmentiranim i izoliranim sadržajima koji još uvijek postoje u praksi odgojitelja i metodičkom osposobljavanju studenata, zbog čega su nužne promjene. One idu od razmrvljenih, nerijetko nepovezanih i nekongruentnih metodičkih pristupa prema integriranom doživljavanju svijeta u djeteta. Te su promjene kompleksne i dugotrajne jer istovremeno uključuju nekoliko razina: odgojitelja-praktičara, kurikulum, realizaciju u neposrednom, svakodnevnom radu s djecom i rad visokoškolskih nastavnika. U skladu s tim i visokoškolska nastava za obrazovanje budućih odgojitelja morala bi se modernizirati i revitalizirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je kao plenarno predavanje prezentiran na skupu "Metodika - sveučilišna i praktična disciplina", održanom 02.10.2000.g., Zagreb, Hrvatska.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana; Petrović-Sočo, Biserka
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 75-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Šagud, M. & Petrović-Sočo, B. (2000) Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2, 75-83.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana and Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2000}, pages = {75-83}, keywords = {pred\v{s}kolsko dijete, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, metodika, }, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, issn = {1332-0513}, title = {Integrirani metodi\v{c}ki pristup u\v{c}enju pred\v{s}kolskoga djeteta}, keyword = {pred\v{s}kolsko dijete, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, metodika, } }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana and Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2000}, pages = {75-83}, keywords = {preeschool child, teaching, learning methodology, }, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, issn = {1332-0513}, title = {An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child}, keyword = {preeschool child, teaching, learning methodology, } }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font