Pregled bibliografske jedinice broj: 190491
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 75-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 190491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
(An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child)
Autori
Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2
(2000);
75-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predškolsko dijete; poučavanje; učenje; metodika;
(preeschool child; teaching; learning methodology;)
Sažetak
Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije moguće postići uskim, fragmentiranim i izoliranim sadržajima koji još uvijek postoje u praksi odgojitelja i metodičkom osposobljavanju studenata, zbog čega su nužne promjene. One idu od razmrvljenih, nerijetko nepovezanih i nekongruentnih metodičkih pristupa prema integriranom doživljavanju svijeta u djeteta. Te su promjene kompleksne i dugotrajne jer istovremeno uključuju nekoliko razina: odgojitelja-praktičara, kurikulum, realizaciju u neposrednom, svakodnevnom radu s djecom i rad visokoškolskih nastavnika. U skladu s tim i visokoškolska nastava za obrazovanje budućih odgojitelja morala bi se modernizirati i revitalizirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je kao plenarno predavanje prezentiran na skupu "Metodika - sveučilišna i praktična disciplina", održanom 02.10.2000.g., Zagreb, Hrvatska.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb