Pregled bibliografske jedinice broj: 190489
Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi
Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi // Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja / Paragvaj, Smiljana ; Ujčić, Tajana (ur.).
Opatija: Preluk, 2003. str. 00-00 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 190489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje, razumijevanje i zajedničko izgrađivnje kvalitete življenja djece i odraslih u predškolskoj ustanovi
(Research, understanding and cooperative building quality of children's and adult's life in preeschool institution)
Autori
Slunjski, Edita ; Petrović-Sočo, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja
/ Paragvaj, Smiljana ; Ujčić, Tajana - Opatija : Preluk, 2003, 00-00
Skup
Međunarodni stručno znanstveni skup Postignuća u praksi i teoriji predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.03.2003. - 29.03.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
izgrađivanje kvalitete; predškolsko dijete. odgojitelj
(building quality; preeschool child; preeschool teacher)
Sažetak
Prisutnost mnogih tradicionalizama u odgojno - obrazovnoj praksi predškolskih ustanova i tridesetak godina nakon donošenja nove, suvremene programske orijentacije, svjedoči o činjenici da kvalitetnu praksu nje moguće postići "izvana" niti "odozgo". Kvaliteta se ne "uvodi" nego se stvara zajedničkim nastojanjeima svih praktičara koji svakodnevno sudjeluju u cjelokupnom življenju vtrića. To se postiže aktivnim sudjelovanjem u zajedničkom istraživanju praktičara koji proučavaju i zajedno mijenjaju i unapređuju cjelokupni organizacijski kontekst svoje ustanove, razvijajući kvalitetu življenja djece i odraslih u njoj. Zbog posebnosti kulture svakog vrtića, put razvoju kvalitete življenja u svakoj od njoh autentičan je, jedinstven i neponovljiv.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb