Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 190481

Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu


Šagud, Mirjana; Petrović-Sočo, Biserka
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 61-70 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 190481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu
(Symolic play of the preschool child in an institutional context)

Autori
Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142 (2001), 1; 61-70

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
simbolička igra; razvoj; predškolsko dijete; institucijski kontekst; simbolizam; kompleksnost igre
(symolic play; institutional context; symbolism; complexity of play; development; preschool child)

Sažetak
Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme i postaje kompetentnije, razvija imaginaciju i kreativnost. Na djetetovo ponašanje tijekom igre utjecaj ima cjelokupno okruženje ; kvaliteta interakcije s djetetom/djecom, socioemocionalno ozračje, fizički uvijeti, vrsta programa i dr. Odgojno-obrazovno ozračje i stil odgojnog rada potiče korištenje imaginativnog. Ponekad je potrebno obogaćivati djetetovu igru da bi se pokrenula ili na višu razinu podigla njezina kompleksnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana; Petrović-Sočo, Biserka
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 61-70 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Šagud, M. & Petrović-Sočo, B. (2001) Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu. Napredak (Zagreb), 142 (1), 61-70.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana and Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2001}, pages = {61-70}, keywords = {simboli\v{c}ka igra, razvoj, pred\v{s}kolsko dijete, institucijski kontekst, simbolizam, kompleksnost igre}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {142}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Simboli\v{c}ka igra pred\v{s}kolskog djeteta u institucijskom kontekstu}, keyword = {simboli\v{c}ka igra, razvoj, pred\v{s}kolsko dijete, institucijski kontekst, simbolizam, kompleksnost igre} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana and Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2001}, pages = {61-70}, keywords = {symolic play, institutional context, symbolism, complexity of play, development, preschool child}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {142}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Symolic play of the preschool child in an institutional context}, keyword = {symolic play, institutional context, symbolism, complexity of play, development, preschool child} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font