Pregled bibliografske jedinice broj: 190481
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 61-70 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 190481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu
(Symolic play of the preschool child in an institutional context)
Autori
Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142
(2001), 1;
61-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
simbolička igra; razvoj; predškolsko dijete; institucijski kontekst; simbolizam; kompleksnost igre
(symolic play; institutional context; symbolism; complexity of play; development; preschool child)
Sažetak
Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme i postaje kompetentnije, razvija imaginaciju i kreativnost. Na djetetovo ponašanje tijekom igre utjecaj ima cjelokupno okruženje ; kvaliteta interakcije s djetetom/djecom, socioemocionalno ozračje, fizički uvijeti, vrsta programa i dr. Odgojno-obrazovno ozračje i stil odgojnog rada potiče korištenje imaginativnog. Ponekad je potrebno obogaćivati djetetovu igru da bi se pokrenula ili na višu razinu podigla njezina kompleksnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb