Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 190479

Odgojno-obrazovni potencijali kompjutora u predškolskoj ustanovi


Petrović-Sočo, Biserka
Odgojno-obrazovni potencijali kompjutora u predškolskoj ustanovi // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2000. str. 00-00 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 190479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgojno-obrazovni potencijali kompjutora u predškolskoj ustanovi
(Educational potentials of a computer use in a preschool institution)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova / Rosić, Vladimir - Rijeka, 2000, 00-00

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 08.06.2000. - 09.06.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kompjuter; predškolska ustanova
(computer; preschool institution)

Sažetak
Već u ranijoj dobi dijete može mnogo više nego što mi odrasli od njega očekujemo. Već u drugoj godini života ono otkriva da pritiskom tipke na tipkovnici može izazvati fascinantne posljedice (zvuk, svjetlost, sliku ili grafiku na ekranu). To bitno pridonosi njegovu osjećaju kompetentosti i označava početak razvoja jedne nove vještine koju će postupno dalje razvijati - vještinu korištenja suvremenog multimedijalnog pomagala bez kojeg je život već danas nezamisliv. Daljnje iskustvo koje dijete prikuplja u interakciji s kompjuterom u velikoj mjeri određuje njegovo kasnije ponašanje prema sebi i okolini. Zbog toga je od početka bitno poštivati kriterije izbora softvera sa stajališta dječjih razvojnih mogućnosti (složenost) , obrazovnih potencijala, odgojnih, literarnih i estetskih vrijednosti. Pedagoški djelatnici i roditelji u izboru programa kao i u doziranju njihova korištenja imaju ključnu ulogu. Interakcija djeteta s kompjuterom putem igre i zabave daju mu šansu otvaranja jednog novog, prelijepog aspekta svijeta. Zahvaljujući ranom prepoznavanju simbola i formi na ekranu u igri kompjuterom djaca, uz ostale, razvijaju i sposobnosti potrebne za kasnije čitanje, računanje i druge akademske vještine. Ipak, malo je predškolskih ustanova koje djeci mogu omogućiti da ih koriste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka
Odgojno-obrazovni potencijali kompjutora u predškolskoj ustanovi // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2000. str. 00-00 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Petrović-Sočo, B. (2000) Odgojno-obrazovni potencijali kompjutora u predškolskoj ustanovi. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : zbornik radova.
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {00-00}, keywords = {kompjuter, pred\v{s}kolska ustanova}, title = {Odgojno-obrazovni potencijali kompjutora u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {kompjuter, pred\v{s}kolska ustanova}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {00-00}, keywords = {computer, preschool institution}, title = {Educational potentials of a computer use in a preschool institution}, keyword = {computer, preschool institution}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font