Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 190400

Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda


Markovina, Jerko; Kovačić, Damir; Radman, Marija; Kolega, Ante
Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda // XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXIX Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 190400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda
(Consumer Involvement in Buying Decision - the example of three food products)

Autori
Markovina, Jerko ; Kovačić, Damir ; Radman, Marija ; Kolega, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXIX Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004

ISBN
953-6135-40-X

Skup
Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem (39 ; 2004)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.02.2004. - 20.02.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
uključenost; kupovne odluke; marketing
(involvement; buying decisions; marketing)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je sastaviti instrument za mjerenje konstrukta potrošačke uključenosti pri donošenju kupovnih odluka te provjeriti njegove mjerne karakteristike. Skala uključenosti testirana je na uzorku od 283 potrošača vina, sira i meda. Statističkom analizom rezultata utvrđeno je da skala uključenosti ima zadovoljavajuću valjanost i pouzdanost. Potrošači su iskazali visoku uključenost za vino i sir, dok su za med dobijene nešto niže razine potrošačke uključenosti. Ovakvi rezultati ukazuju na činjenicu da potrošači pri kupnji navedenih prehrambenih proizvoda svoje odluke ne donose impulzivno, nego prije odluke o kupnji traže dodatne informacije o proizvodu. Skala korištena u ovom radu može se koristiti za mjerenje stupnja uključenosti za različite prehrambene i ostale proizvode na hrvatskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url JERKO MARKOVINA (autor)

Avatar Url Ante Kolega (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)

Avatar Url Marija Cerjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markovina, Jerko; Kovačić, Damir; Radman, Marija; Kolega, Ante
Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda // XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXIX Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Markovina, J., Kovačić, D., Radman, M. & Kolega, A. (2004) Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda. U: Žimbrek, T. (ur.)XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXIX Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings.
@article{article, author = {Markovina, Jerko and Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Radman, Marija and Kolega, Ante}, editor = {\v{Z}imbrek, T.}, year = {2004}, keywords = {uklju\v{c}enost, kupovne odluke, marketing}, isbn = {953-6135-40-X}, title = {Osobna uklju\v{c}enost pri dono\v{s}enju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda}, keyword = {uklju\v{c}enost, kupovne odluke, marketing}, publisher = {Agronomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Markovina, Jerko and Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Radman, Marija and Kolega, Ante}, editor = {\v{Z}imbrek, T.}, year = {2004}, keywords = {involvement, buying decisions, marketing}, isbn = {953-6135-40-X}, title = {Consumer Involvement in Buying Decision - the example of three food products}, keyword = {involvement, buying decisions, marketing}, publisher = {Agronomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font