Pregled bibliografske jedinice broj: 189366
Integrirani pozivni informacijski centar
Integrirani pozivni informacijski centar // Promet-Traffic-Traffico, 10 (1998), 5-6; 279-285 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 189366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani pozivni informacijski centar
(Call Centre - Computer Telephone Integration)
Autori
Kovačević, Dražen ; Macura, Arijana ; Maković, Branko
Izvornik
Promet-Traffic-Traffico (0353-5320) 10
(1998), 5-6;
279-285
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
računalo; telefon; pozivni centar
(computer; telephone; call centre)
Sažetak
Pozivni su centri ušli u upotrebu kao rezultat potreba kupaca, povezanih s naprednim tehnologijama - tvrtke su prepoznale priliku za zaradu generiranu potrebama kupaca, a zbog toga i rastućim zadovoljstvom kupaca. Bez obzira na specifične primjene i aktivnosti pozivnih centara, zadovoljstvo kupaca uzajamnim djelovanjem s pozivnim centrom presudno je za povećanje dohotka ili osiguravanje postojećeg. Fizički, pozivni centar je mjesto na kojem se nalazi kompjuter, telefon i nadzorna stanica. Pozivni centar omogućava pristup kupcu 24 sata na dan - na raspolaganju je kad kupac želi kupiti proizvod, treba informaciju ili jednostavno želi podnijeti reklamaciju.
Izvorni jezik
Engleski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- TRIS
- IRRD
- CEMT/ICTED