Pregled bibliografske jedinice broj: 185961
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II)
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II) // Suvremena trgovina, 29 (2004), 6; 185-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 185961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II)
(Relationship Production - Trade and Problems of Croatian Economy (II))
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 29
(2004), 6;
185-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
koncentracija maloprodaje; kooperacija; koopeticija; vertikalni marketing; Republika hrvatska
(Concentration of Retailing; Cooperation; Coopetition; Vertical Marketing; Republic of Croatia)
Sažetak
Posljednjih godina u trzisno - razvijenom gospodarstvu kooperacija je dobila na znacenju kao samostalna i jednakovrijedna opcija u konkurentskom ponasanju.U Hrvatskoj danas postoje problemi osobito u odnosima izmeu domacih proizvodjacai velikih inozemnih lanaca trgovine na malo, te se (ponovo) pojavljuju prijedlozi za politiku kooperacije izmedju domace trgovine i domace proizvodnje kao strategije povecanja njihove konkurentnosti. a i velikih inozemnih lanaca trgovine na malo
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA