Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 185961

Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II)


Segetlija, Zdenko
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II) // Suvremena trgovina, 29 (2004), 6; 185-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 185961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II)
(Relationship Production - Trade and Problems of Croatian Economy (II))

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 29 (2004), 6; 185-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
koncentracija maloprodaje; kooperacija; koopeticija; vertikalni marketing; Republika hrvatska
(Concentration of Retailing; Cooperation; Coopetition; Vertical Marketing; Republic of Croatia)

Sažetak
Posljednjih godina u trzisno - razvijenom gospodarstvu kooperacija je dobila na znacenju kao samostalna i jednakovrijedna opcija u konkurentskom ponasanju.U Hrvatskoj danas postoje problemi osobito u odnosima izmeu domacih proizvodjacai velikih inozemnih lanaca trgovine na malo, te se (ponovo) pojavljuju prijedlozi za politiku kooperacije izmedju domace trgovine i domace proizvodnje kao strategije povecanja njihove konkurentnosti. a i velikih inozemnih lanaca trgovine na malo

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II) // Suvremena trgovina, 29 (2004), 6; 185-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. (2004) Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II). Suvremena trgovina, 29 (6), 185-187.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2004}, pages = {185-187}, keywords = {koncentracija maloprodaje, kooperacija, koopeticija, vertikalni marketing, Republika hrvatska}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {29}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II)}, keyword = {koncentracija maloprodaje, kooperacija, koopeticija, vertikalni marketing, Republika hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2004}, pages = {185-187}, keywords = {Concentration of Retailing, Cooperation, Coopetition, Vertical Marketing, Republic of Croatia}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {29}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Relationship Production - Trade and Problems of Croatian Economy (II)}, keyword = {Concentration of Retailing, Cooperation, Coopetition, Vertical Marketing, Republic of Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font