Pregled bibliografske jedinice broj: 184596
Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću
Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću // Znnatveni skup "125 godina poslije" / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb : Petrinja: Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor, 1999. str. 133-137 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 184596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću
(Teachers and Physical Education ( PE ) in the 21 century)
Autori
Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Znnatveni skup "125 godina poslije"
/ Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Petrinja : Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor, 1999, 133-137
Skup
Znnatveni skup "125 godina poslije"
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 04.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učitelj; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje; 21. stoljeće
(Teachers; Physical Education ( PE ); 21 century)
Sažetak
Karakteristika naše civilizacije je smanjeno kretanje što će u periodu radne aktivnosti studenata sadašnjih učiteljskih škola odnosno u 21. stoljeću vjerovatno biti još izraženije. To povećava značaj tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja a time i obvezu pripreme odgovora učiteljskih škola takvim zahtjevima. Podrazumjeva se visoka stručna osposobljenost učitelja razredne nastave za učinkovit rad u ovom odgojno-obrazovnom području a posebice radi pravog odgovora potrebama koje nameće i sadašnjost a još više budučnost. Bolestima današnjice koje se mogu svrstati pod zajednički imenitelj "nekretanje" može se suprotstaviti samo adekvatnim tjelesnim vježbanjem od najranijeg djetinjstva. Da bi to bilo moguće potrebno je poznavati supstratnu znanost kineziologiju odnosno bazične, primijenjene i pomoćne discipline, pratiti redovito njihova dostignuća te ih primijeniti u procesu tjelesnog vježbanja. Potrebno je s velikom pažnjom pristupati izradi i realizaciji programa studija visokih učiteljskih škola kako za kolegije: Tjelesna i zdravstvena kiultura, Osnove kineziologije i Metodika tjelesne i zdravstvene kulture tako i za ostale kolegije koji imaju upliva na kvalitetu rada u ovom odgojno obrazovnom području. Pri tom treba imati na umu visoku osjetljivost populacije učenika mlađe školske dobi te veću mogućnost transformacije antropoloških obilježja posebice osobina koje su više genotipski uvjetovane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija