Pregled bibliografske jedinice broj: 184595
Metodički organizacijski oblik rada – čimbenik programiranja opterećenja u edukacij
Metodički organizacijski oblik rada – čimbenik programiranja opterećenja u edukacij // Zbornik radova 11. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Rovinj: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002. str. 78-80 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 184595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički organizacijski oblik rada – čimbenik programiranja opterećenja u edukacij
(Methodical Organisational Forms of Work as an Intensifying Factor in Physical Education ( PE ))
Autori
Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 11. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Rovinj : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002, 78-80
Skup
11. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 22.06.2002. - 26.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Metodički organizacijski oblik rada; opterećenje
(Methodical Organisational Forms of Work; Intensifying factor)
Sažetak
U dva nastavna sata tjelesne i zdravstvene kulture praćeno je efektivno vrijeme vježbanja 15 i 19 učenika. Drugi sat je bio ponovljen kako bi se ispitala hipoteza o boljoj iskorištenosti sata posebice njegovom glavnom dijelu kod pripremljenijih učenika za složenije metodičko organizacijske oblike rada. Na osnovu istraživanja i prezentiranih rezultata može se zaključiti kako je efektivno vrijeme vježbanja relativno najduže u uvodnom dijelu sata. S boljom pripremljenošću učenika na uvjete rada u složenijim metodičkim organizacijskim oblicima rada kakav je i u ovom istraživanju primijenjeni paralelno izmjenični oblik rada s dopunskim vježbama značajno se povećava vrijeme vježbanja posebice u « ; glavnom» ; dijelu sata pri čemu je istaknut njegov « ; a» ; dio. Primjena složenijeg metodičkog organizacijskog oblika rada treba slijediti iza primjene onog jednostavnijeg i to sa dopunskim vježbama kako bi se osigurala intenzifikacija, racionalizacija i humanizacija upravljanog procesa vježbanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija