Pregled bibliografske jedinice broj: 184351
Komunikacija glazbenim sadržajima u pripremnom dijelu sata tjelesne i zdravstvene kulture - čimbenik optimalizacije rada
Komunikacija glazbenim sadržajima u pripremnom dijelu sata tjelesne i zdravstvene kulture - čimbenik optimalizacije rada // Četvrti Dani Mate Demarina - Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2003. str. 11-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 184351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija glazbenim sadržajima u pripremnom dijelu sata tjelesne i zdravstvene kulture - čimbenik optimalizacije rada
(Communicating through Music in the First Part of Physical Education Lesson Viewed as a Factor of Exercise Optimisation)
Autori
Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir, Novosel, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Četvrti Dani Mate Demarina - Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
/ Tatković, Nevenka - Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2003, 11-12
Skup
Četvrti Dani Mate Demarina - Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 29.05.2003. - 30.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbeni sadržaji; optimalizacija; sat tjelesne i zdravstvene kulture
(music; optimisation; physical education lesson)
Sažetak
Raspoloživo vrijeme za vježbanje primarni je ograničavajući čimbenik učinka procesa vježbanja. Pripremni dio sata koji « ; zauzima» ; 20% ukupnog sata tjelesne i zdravstvene kulture, kako zbog svoje dužine tako i zbog ciljeva i zadataka ima značajan upliv na ostvarenje operativnog cilja cijelog sata te u konačnici i globalnog cilja postavljenog prilikom planiranja i programiranja. Na uzorku koji je činilo 40 učenica i učenika 3 odjeljenja 2. razreda promatranih u 4 sata tjelesne i zdravstvene kulture odnosno u njegovom pripremnom dijelu. Registrirane su varijable frekvencija srca nakon pripremnog dijela sata i efektivno vrijeme vježbanja u pripremnom dijelu sata, s ciljem utvrđivanja efektivnog vremena vježbanja i procijene fiziološkog opterećenja u pripremnom dijelu sata kod primjene glazbenih sadržaja i bez njih. Temeljem provedenog istraživanja zaključuje se da primjena glazbenih sadržaja u pripremnom dijelu sata povećava efektivno vrijeme vježbanja osiguravajući bolje uvjete za potrebnu i moguću transformaciju antropoloških obilježja učenika. Vježbanje uz glazbu uz smanjenje monotonije motivira učenike za dugotrajnijim izvođenjem vježbe. U ovom istraživanju nije se potvrdilo značajno povećanje fiziološkog opterećenja procijenjeno frekvencijom srca na minutu poslije pripremnog dijela sata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija