Pregled bibliografske jedinice broj: 184234
Učitelj razredne nastave - čimbenik kvalitete u tjelesno-zdravstvenom odgojno-obrazovnom području
Učitelj razredne nastave - čimbenik kvalitete u tjelesno-zdravstvenom odgojno-obrazovnom području // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1999. str. 630-634 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 184234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj razredne nastave - čimbenik kvalitete u tjelesno-zdravstvenom odgojno-obrazovnom području
(Class - teacher - a factor of the quality in the field of physical and health education)
Autori
Prskalo, Ivan ; Tokić Pavao ; Sekulić Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1999, 630-634
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij - Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.-26.3.199
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; kvaliteta; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje
(teacher; quality; field of physical and health education)
Sažetak
Učitelj razredne nastave je kao prva osoba s kojom se djeca susreću dolaskom u školu najodgovorniji čimbenik kvalitete odgojno obrazovnog procesa. Njegove odgovornosti se povečavaju s utjecajima suvremenog načina života na čovjeka a sve više i na djecu dobi od 6 - 10 godina, iako kod djece ove dobi postoji pozitivan odnos prema kretnim aktivnostima. Upravljanje procesom tjelesnog vježbanja zahtijeva određene osobine i sposobnosti učitelja a prije svega stručnost, strpljivost, inicijativu, pravednost, intuiciju, vedrinu, zanos a osobito ljubav prema djeci i poslu koji radi. Zbog toga bi posebnu pažnju trebalo posvetiti programima visokih učiteljskih škola koje osposobljavaju učitelje razredne nastave ali i selekciji i usmjeravanju kadrova te pozitivnom odnosu društva prema ovoj profesiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija