Pregled bibliografske jedinice broj: 183525
Prostor, oprema i sredstva u funkciji integrativnog promišljanja i postizanja više razine antropoloških obilježja pomoću sadržaja sportskog programa za vrtiće
Prostor, oprema i sredstva u funkciji integrativnog promišljanja i postizanja više razine antropoloških obilježja pomoću sadržaja sportskog programa za vrtiće // Zbornik radova sa skupa Obrazovanje odgajatelja i stručno-razvojnih djelatnika u 21. stoljeću
Čakovec, 1999. str. 106-111 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 183525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prostor, oprema i sredstva u funkciji integrativnog promišljanja i postizanja više razine antropoloških obilježja pomoću sadržaja sportskog programa za vrtiće
(Space, outfitting, and facilities as function of intergative consideration and acquirement of higher levek of anthropological attributes by means of substances of sport programms for kindergarten)
Autori
Tatković, Nevenka ; Božić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa skupa Obrazovanje odgajatelja i stručno-razvojnih djelatnika u 21. stoljeću
/ - Čakovec, 1999, 106-111
Skup
Obrazovanje odgajatelja i stručno-razvojni djelatnika u 21. stoljeću
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
prostor; oprema; sredstva; antroploška obilježja; sportski program; dječji vrtić
(space; outfitting; facilities; anthropological attribute; sport programm; kindergarten)
Sažetak
U radu su prikazane osnovne teorijske spoznaje i iskustva o prostoru, opremi i sredstvima za rad u dječjem vrtiću, koja integrativno i multidisciplinarno sagledana i u radu primjenjena kroz sadržaje sportskog programa za vrtiće (na primjeru sportskog programa Dječjeg vrtića Monte Zaro u Puli), mogu bitno povećati razinu antropoloških obilježja predškolske djece. Elaborira se ideja o kompetenciji odgojitelja za integrativni pristup u programiranju i realizaciji odgojno-obrazovnih sadržaja te holistički pristup djetetu.
Izvorni jezik
Hrvatski