Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 182451

Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća


Kovačević, Melita
Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća // Budućnost i uloga nastavnika / Marinković, Renata ; Karajić, Nenad (ur.).
Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. -


CROSBI ID: 182451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća
(Tuning Educational Structures in Europe: perceptions, experience and achievements so far)

Autori
Kovačević, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Budućnost i uloga nastavnika

Urednik/ci
Marinković, Renata ; Karajić, Nenad

Izdavač
Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
953-6076-05-5

Ključne riječi
usuglašavanje sadržaja, sposobnosti, obrazovna postignuća
(tuning, competences, learning outcomes)

Sažetak
U radu se prikazuje četverogodišnji europski projekt - Tuning Educational Structure in Europe - koji se odvijao u dvije faze, a u čijem je središtu bilo usuglašavanje obrazovnih različitosti u Europi pri čemu je bilo naglašeno izbjegavanje harmonizacije u korist međusobnoga razumijevanja i prepoznavanja zajedničkoga. Prikazani su svrha i ciljevi projekta, temeljna postignuća, sustav bodovanja i konačno odražavanje sadržaja projekta na hrvatsku obrazovnu zbilju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
!!! NEPOTPUN ZAPIS - NEPOZNAT BROJ STRANICA POGLAVLJA!



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013002

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Melita Kovačević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Melita
Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća // Budućnost i uloga nastavnika / Marinković, Renata ; Karajić, Nenad (ur.).
Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. -
Kovačević, M. (2004) Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća. U: Marinković, R. & Karajić, N. (ur.) Budućnost i uloga nastavnika. Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. -.
@inbook{inbook, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Melita}, year = {2004}, pages = {-}, keywords = {usugla\v{s}avanje sadr\v{z}aja, sposobnosti, obrazovna postignu\'{c}a}, isbn = {953-6076-05-5}, title = {Usugla\v{s}avanje europskih visoko\v{s}kolskih obrazovnih sadr\v{z}aja: dosada\v{s}nje spoznaje, iskustva i postignu\'{c}a}, keyword = {usugla\v{s}avanje sadr\v{z}aja, sposobnosti, obrazovna postignu\'{c}a}, publisher = {Prirodoslovno-matemati\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Melita}, year = {2004}, pages = {-}, keywords = {tuning, competences, learning outcomes}, isbn = {953-6076-05-5}, title = {Tuning Educational Structures in Europe: perceptions, experience and achievements so far}, keyword = {tuning, competences, learning outcomes}, publisher = {Prirodoslovno-matemati\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font