Pregled bibliografske jedinice broj: 182451
Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća
Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća // Budućnost i uloga nastavnika / Marinković, Renata ; Karajić, Nenad (ur.).
Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. -
CROSBI ID: 182451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usuglašavanje europskih visokoškolskih obrazovnih sadržaja: dosadašnje spoznaje, iskustva i postignuća
(Tuning Educational Structures in Europe: perceptions, experience and achievements so far)
Autori
Kovačević, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Budućnost i uloga nastavnika
Urednik/ci
Marinković, Renata ; Karajić, Nenad
Izdavač
Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
953-6076-05-5
Ključne riječi
usuglašavanje sadržaja, sposobnosti, obrazovna postignuća
(tuning, competences, learning outcomes)
Sažetak
U radu se prikazuje četverogodišnji europski projekt - Tuning Educational Structure in Europe - koji se odvijao u dvije faze, a u čijem je središtu bilo usuglašavanje obrazovnih različitosti u Europi pri čemu je bilo naglašeno izbjegavanje harmonizacije u korist međusobnoga razumijevanja i prepoznavanja zajedničkoga. Prikazani su svrha i ciljevi projekta, temeljna postignuća, sustav bodovanja i konačno odražavanje sadržaja projekta na hrvatsku obrazovnu zbilju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
!!! NEPOTPUN ZAPIS - NEPOZNAT BROJ STRANICA POGLAVLJA!
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(autor)