Pregled bibliografske jedinice broj: 180090
Edukacijsko zdravlje
Edukacijsko zdravlje // Rani razvoj djeteta - pretpostavka zdravlja odraslih : poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije : zubornik / Grgurić, Josip ; Mejaški-Bošnjak, Vlatka (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Klinika za dječje bolesti, 2004. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 180090 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijsko zdravlje
(Educational health)
Autori
Pospiš, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Rani razvoj djeteta - pretpostavka zdravlja odraslih : poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije : zubornik
/ Grgurić, Josip ; Mejaški-Bošnjak, Vlatka - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Klinika za dječje bolesti, 2004
Skup
Rani razvoj djeteta - pretpostavka zdravlja odraslih : poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.11.2004. - 06.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija; zdravlje; razvojna neurologija; neurološki poremećaji
(education; health; developing neurology)
Sažetak
Edukacijskom zdravlju pristupa se kao sposobnosti učenja.Djeca s poremećajem edukacijskog zdravlja i školskim neuspjehom predstavljaju heterogenu grupu, etiološki i klinički.Prisutup poremećajima edukacijskog zdravlja traži poznavanje i razvojne neurologije i djeteta sa smetnjama u razvoju.Neurološko ispitivanje mora dati odgovore o motornom razvoju, motornoj koordinaciji i praksiji, o perceptivnim funkcijama, o gnostičkim funkcijama, o informacijskim procesima i lokalizaciji.Moramo utvrditi prisutnost ili odsutnost disfunkcija u pogledu pozornosti, pamćenja , jezika, vizualno perceptivnih sposobnosti, fine motorne funkcije, viših kognitivnih funkcija i strategije učenja.Potrebno je što prije utvrditi dijagnoszu poremećaja edukacijskog zdravlja i individualizirati pristup učeniku kroz:1. učenje u skladu s razvojem ; 2.dijagnozu poremećaja edukacijskog zdravlja(medicinski model) ; 3.učenje na preferirajućem modalitetu( vidni, slušni, taktilni) ; 5. prihvaćanje različitost kao kvalitete, a ne kao manjkavosti ; 6. stvaranje ozračja suradnje u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Projekti:
0072003
Ustanove:
Klinika za dječje bolesti Medicinskog fakulteta,
Opća bolnica Varaždin
Profili:
Miroslav Pospiš
(autor)