Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177531

Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga


Marinović, Iva
Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 177531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga
(Public relationship as a form of relationship marketing)

Autori
Marinović, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2004

Stranica
45

Mentor
Tomašević Lišanin, Marija

Ključne riječi
odnosi s javnošću; "relationship" marketing; banke
(public relationship; relationship marketing; banke)

Sažetak
Rad obrađuje ulogu odnosa s javnošću u tvorbi i održavanju odnosa s klijentima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030


Citiraj ovu publikaciju:

Marinović, Iva
Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Marinović, I. (2004) 'Odnosi s javnošću kao oblik relationship marketinga', diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marinovi\'{c}, Iva}, year = {2004}, pages = {45}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, "relationship" marketing, banke}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u kao oblik relationship marketinga}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, "relationship" marketing, banke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marinovi\'{c}, Iva}, year = {2004}, pages = {45}, keywords = {public relationship, relationship marketing, banke}, title = {Public relationship as a form of relationship marketing}, keyword = {public relationship, relationship marketing, banke}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font