Pregled bibliografske jedinice broj: 176888
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 16 (2003), 1-2; 75 - 85 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 176888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu
(Development of Distribution Channels in International Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 16
(2003), 1-2;
75 - 85
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
međunarodni marketing; kanali distribucije; maloprodajna struktura
(international marketing; distribution channels; retail structure)
Sažetak
Već dugo je znano da je uključivanje u međunarodnu podjelu rada je jedna od osnovnih pretpostavki stabilnosti, rasta i razvoja poduzeća.No, u suvremenim uvjetima globalizacije gotovo da nije ni moguće egzistiranje poduzeća, osobito onih iz manjih zemalja, izvan međunarodnih gospodarskih tijekova. S tim u svezi neprestano raste i značaj međunarodnoga marketinga..Osim uvjeta koji se postavljaju proizvodu - da zadovolji zahtjeve i želje korisnika, u međunarodnom marketingu sve veću važnost dobivaju i druge sastavnice nastupa na tržištu: promocija, cijena i distribucija. Analizom različitih pristupa kanalima distribucije u međunarodnom marketingu treba stvoriti osnovicu za konkretnija istraživanja složenih problema izbora kanala distribucije za poduzeće na međunarodnom planu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Referativnyi Zhurnal (Abstracts Journal)
- Moskva
- Rusija
- CAB International
- Wallingford
- United Kingdom