Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 176888

Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu


Segetlija, Zdenko
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 16 (2003), 1-2; 75 - 85 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 176888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu
(Development of Distribution Channels in International Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 16 (2003), 1-2; 75 - 85

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
međunarodni marketing; kanali distribucije; maloprodajna struktura
(international marketing; distribution channels; retail structure)

Sažetak
Već dugo je znano da je uključivanje u međunarodnu podjelu rada je jedna od osnovnih pretpostavki stabilnosti, rasta i razvoja poduzeća.No, u suvremenim uvjetima globalizacije gotovo da nije ni moguće egzistiranje poduzeća, osobito onih iz manjih zemalja, izvan međunarodnih gospodarskih tijekova. S tim u svezi neprestano raste i značaj međunarodnoga marketinga..Osim uvjeta koji se postavljaju proizvodu - da zadovolji zahtjeve i želje korisnika, u međunarodnom marketingu sve veću važnost dobivaju i druge sastavnice nastupa na tržištu: promocija, cijena i distribucija. Analizom različitih pristupa kanalima distribucije u međunarodnom marketingu treba stvoriti osnovicu za konkretnija istraživanja složenih problema izbora kanala distribucije za poduzeće na međunarodnom planu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 16 (2003), 1-2; 75 - 85 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Segetlija, Z. (2003) Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 16 (1-2), 75 - 85.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2003}, pages = {75 - 85}, keywords = {me\djunarodni marketing, kanali distribucije, maloprodajna struktura}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {16}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Razvoj distribucijskih kanala u me\djunarodnom marketingu}, keyword = {me\djunarodni marketing, kanali distribucije, maloprodajna struktura} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2003}, pages = {75 - 85}, keywords = {international marketing, distribution channels, retail structure}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {16}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Development of Distribution Channels in International Marketing}, keyword = {international marketing, distribution channels, retail structure} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Referativnyi Zhurnal (Abstracts Journal)
  • Moskva
  • Rusija
  • CAB International
  • Wallingford
  • United Kingdom





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font