Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 176073

Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi


Leko-Šimić, Mirna
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XV (2002), 1 i 2; 51-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 176073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi
(International markt research - specific qualities and challenges)

Autori
Leko-Šimić, Mirna

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XV (2002), 1 i 2; 51-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
istraživanje tržišta; međunarodni marketing; okruženje; problemi istraživanja
(Market research; inrnational marketing; environment; research problems)

Sažetak
Zbog sve veće dinamike i broja promjena na međunarodnom tržištu potrebe gospodarskih subjekata za relevantnim i pravovremenim informacijama sve su veće. Bez takvih informacija danas nije moguće donositi kvalitetne poslovne odluke.Istraživanje međunarodnog tržišta omogućava definirane optimalne marketing strategije i marketing programa uz minimiziranje poslovnih rizika.istraživanje međunarodnog tržišta razvijalo se tijekom vremena s obzirom na fokus istraživanja, odnos kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja te metodologije i istraživačkih alata. Specifičnosti istraživanja međunarodnog tržišta uvjetovane su specifičnostima okruženja: marketing, administrativnog, pravnog, ekonomskog, strukturalnog, informacijsko-tehnološlog i socio-kulturnog. Iz tih specifičnosti proizlaze i poteškoće vezane kako uz primarna, tako i uz sekundarna istraživanja - od organizacije i pripreme istraživanja, preko same provedbe, pa sve do interpretacije i vrednovanja rezultata istraživanja. U skladu s time čitav je niz izazov aza tvrtke koje definiraju svoje potrebe za istraživanjima, kao i za same istraživače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010011

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko-Šimić, Mirna
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XV (2002), 1 i 2; 51-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Leko-Šimić, M. (2002) Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XV (1 i 2), 51-56.
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2002}, pages = {51-56}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, me\djunarodni marketing, okru\v{z}enje, problemi istra\v{z}ivanja}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XV}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Istra\v{z}ivanje me\djunarodnog tr\v{z}i\v{s}ta - specifi\v{c}nosti i izazovi}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, me\djunarodni marketing, okru\v{z}enje, problemi istra\v{z}ivanja} }
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2002}, pages = {51-56}, keywords = {Market research, inrnational marketing, environment, research problems}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XV}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {International markt research - specific qualities and challenges}, keyword = {Market research, inrnational marketing, environment, research problems} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font