Pregled bibliografske jedinice broj: 176073
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XV (2002), 1 i 2; 51-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 176073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi
(International markt research - specific qualities and challenges)
Autori
Leko-Šimić, Mirna
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XV
(2002), 1 i 2;
51-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
istraživanje tržišta; međunarodni marketing; okruženje; problemi istraživanja
(Market research; inrnational marketing; environment; research problems)
Sažetak
Zbog sve veće dinamike i broja promjena na međunarodnom tržištu potrebe gospodarskih subjekata za relevantnim i pravovremenim informacijama sve su veće. Bez takvih informacija danas nije moguće donositi kvalitetne poslovne odluke.Istraživanje međunarodnog tržišta omogućava definirane optimalne marketing strategije i marketing programa uz minimiziranje poslovnih rizika.istraživanje međunarodnog tržišta razvijalo se tijekom vremena s obzirom na fokus istraživanja, odnos kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja te metodologije i istraživačkih alata. Specifičnosti istraživanja međunarodnog tržišta uvjetovane su specifičnostima okruženja: marketing, administrativnog, pravnog, ekonomskog, strukturalnog, informacijsko-tehnološlog i socio-kulturnog. Iz tih specifičnosti proizlaze i poteškoće vezane kako uz primarna, tako i uz sekundarna istraživanja - od organizacije i pripreme istraživanja, preko same provedbe, pa sve do interpretacije i vrednovanja rezultata istraživanja. U skladu s time čitav je niz izazov aza tvrtke koje definiraju svoje potrebe za istraživanjima, kao i za same istraživače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija