Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175812

Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova


Hoić-Božić, Nataša
Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova // Edupoint, 3 (2003), 17. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 175812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova
(Developing students' information literacy by preparing seminar papers)

Autori
Hoić-Božić, Nataša

Izvornik
Edupoint (1334-2738) 3 (2003), 17;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
informacijska pismenost; informatička pismenost; informacijska i komunikacijska tehnologija; seminarski radovi studenata; kolegij Metodika nastave informatike
(information literacy; computer literacy; information and communication technology; students' seminar papers; the class Teaching methods in information science)

Sažetak
Suvremeno obrazovanje potrebno je što više približiti današnjem informacijskom dobu, te treba uvesti promjene i samog sadržaja i nastavnih metoda. Jedan od važnih zadataka obrazovanja je školovanje ne samo informatički, nego i informacijski pismenih stručnjaka pripremljenih za cjeloživotno učenje. Iako je informacijsku pismenost potrebno razvijati na svim razinama obrazovanja, posebno je značajno da je steknu studenti koji se školuju za buduće nastavnike jer će se na taj će način najbolje osigurati prijenos takvih znanja i sposobnosti na buduće generacije učenika. Jedan od načina za razvijanje informacijske pismenost studenata je i izrada seminarskih radova. Seminari služe za nadgledanje i provjeru napretka studenata u pronalaženju informacija, njihovoj analizi i vrednovanju te objedinjavanju i objavljivanju kao cjelovitih radova. Prikazana su iskustva pri vođenju studenata, budućih nastavnika informatike, u izradi seminarskih radova koji se prezentiraju u obliku obrazovnih WWW aplikacija u okviru kolegija Metodika nastave informatike na Filozofskom fakultetu u Rijeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0036041

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Hoić-Božić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hoić-Božić, Nataša
Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova // Edupoint, 3 (2003), 17. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Hoić-Božić, N. (2003) Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova. Edupoint, 3 (17).
@article{article, author = {Hoi\'{c}-Bo\v{z}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2003}, keywords = {informacijska pismenost, informati\v{c}ka pismenost, informacijska i komunikacijska tehnologija, seminarski radovi studenata, kolegij Metodika nastave informatike}, journal = {Edupoint}, volume = {3}, number = {17}, issn = {1334-2738}, title = {Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova}, keyword = {informacijska pismenost, informati\v{c}ka pismenost, informacijska i komunikacijska tehnologija, seminarski radovi studenata, kolegij Metodika nastave informatike} }
@article{article, author = {Hoi\'{c}-Bo\v{z}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2003}, keywords = {information literacy, computer literacy, information and communication technology, students' seminar papers, the class Teaching methods in information science}, journal = {Edupoint}, volume = {3}, number = {17}, issn = {1334-2738}, title = {Developing students' information literacy by preparing seminar papers}, keyword = {information literacy, computer literacy, information and communication technology, students' seminar papers, the class Teaching methods in information science} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font