Pregled bibliografske jedinice broj: 174482
Direktna prodaja i multi-level marketing na primjeru agencija u osiguranju
Direktna prodaja i multi-level marketing na primjeru agencija u osiguranju, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 174482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Direktna prodaja i multi-level marketing na primjeru agencija u osiguranju
(Direct sale and multi-level marketing on the example of insurance agencies)
Autori
Peršinec, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2003
Stranica
36
Mentor
Marija Tomašević Lišanin
Ključne riječi
direktna prodaja; multi-level marketing; osiguravajuće agencije
(direct selling; multi-level marketing; insurance agencies)
Sažetak
Rad obrađuje dva suvremena pristupa prodaji uopće s posebnim osvrtom na područje osiguranja, u kojem u ovi oblici posebno razvijeni.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija