Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172669

Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja


Lavrnja, Ilija
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 237-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 172669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
(Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of the lifelong learning)

Autori
Lavrnja, Ilija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002, 237-257

Skup
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.02.2002. - 16.02.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje odraslih; teorijsko-metodološka pitanja
(adult education; theoretically-methodological questions)

Sažetak
U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u lancu cjeloživotnog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009008

Profili:

Avatar Url Ilija Lavrnja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lavrnja, Ilija
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 237-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lavrnja, I. (2002) Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja. U: Klapan, A. & Matijević, M. (ur.)Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje.
@article{article, author = {Lavrnja, Ilija}, year = {2002}, pages = {237-257}, keywords = {obrazovanje odraslih, teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja}, title = {Neka teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja prou\v{c}avanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja}, keyword = {obrazovanje odraslih, teorijsko-metodolo\v{s}ka pitanja}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lavrnja, Ilija}, year = {2002}, pages = {237-257}, keywords = {adult education, theoretically-methodological questions}, title = {Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of the lifelong learning}, keyword = {adult education, theoretically-methodological questions}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font