Pregled bibliografske jedinice broj: 172669
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 237-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 172669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
(Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of the lifelong learning)
Autori
Lavrnja, Ilija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje
/ Klapan, Anita ; Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002, 237-257
Skup
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.02.2002. - 16.02.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; teorijsko-metodološka pitanja
(adult education; theoretically-methodological questions)
Sažetak
U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u lancu cjeloživotnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija