Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172097

Lica i naličja mrežnog marketinga


Tomašević Lišanin, Marija
Lica i naličja mrežnog marketinga // Poslovni magazin, 2003 (2003), 1/2003; 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 172097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lica i naličja mrežnog marketinga
(Myths and thruths of Multilevel Marketing)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Izvornik
Poslovni magazin (0353-8087) 2003 (2003), 1/2003; 28-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
mrežni marketing; pozitivne i negativne strane; etika; kupci
(multilevel-marketing; positive and negative sides; etics; buyers)

Sažetak
Rad predstavlja kritički osvrt na metode mrežnog marketniga koje nalaze svoju primjenu u raznim područjima gospodarskog djelovanja, pa tako i u financijskom sektoru. Upozorava se na moguća upitna područja, s gledišta etike i kako ih izbjeći.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija
Lica i naličja mrežnog marketinga // Poslovni magazin, 2003 (2003), 1/2003; 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Tomašević Lišanin, M. (2003) Lica i naličja mrežnog marketinga. Poslovni magazin, 2003 (1/2003), 28-30.
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2003}, pages = {28-30}, keywords = {mre\v{z}ni marketing, pozitivne i negativne strane, etika, kupci}, journal = {Poslovni magazin}, volume = {2003}, number = {1/2003}, issn = {0353-8087}, title = {Lica i nali\v{c}ja mre\v{z}nog marketinga}, keyword = {mre\v{z}ni marketing, pozitivne i negativne strane, etika, kupci} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2003}, pages = {28-30}, keywords = {multilevel-marketing, positive and negative sides, etics, buyers}, journal = {Poslovni magazin}, volume = {2003}, number = {1/2003}, issn = {0353-8087}, title = {Myths and thruths of Multilevel Marketing}, keyword = {multilevel-marketing, positive and negative sides, etics, buyers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font