Pregled bibliografske jedinice broj: 172097
Lica i naličja mrežnog marketinga
Lica i naličja mrežnog marketinga // Poslovni magazin, 2003 (2003), 1/2003; 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 172097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lica i naličja mrežnog marketinga
(Myths and thruths of Multilevel Marketing)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Izvornik
Poslovni magazin (0353-8087) 2003
(2003), 1/2003;
28-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mrežni marketing; pozitivne i negativne strane; etika; kupci
(multilevel-marketing; positive and negative sides; etics; buyers)
Sažetak
Rad predstavlja kritički osvrt na metode mrežnog marketniga koje nalaze svoju primjenu u raznim područjima gospodarskog djelovanja, pa tako i u financijskom sektoru. Upozorava se na moguća upitna područja, s gledišta etike i kako ih izbjeći.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA