Pregled bibliografske jedinice broj: 166743
Prevencija školskog neuspjeha i napuštanja škole
Prevencija školskog neuspjeha i napuštanja škole // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 524-531 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 166743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prevencija školskog neuspjeha i napuštanja škole
(Prevention of school failure and school drop-out)
Autori
Kranželić Tavra, Valentina ; Bašić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola bez slabih učenika
/ Stevanović, Marko - Pula : Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004, 524-531
Skup
Škola bez slabih učenika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
školski neuspjeh; napuštanje škole; principi prevencije; djeca i mladi; čimbenici rizika i zaštite
(sschool failure; school drop-out; prevention principles; children and youth; risk and protective factors)
Sažetak
Podaci o akademskom neuspjehu koji se prate u hrvatskim školama jesu uglavnom oni koji se odnose na ponavljanje razreda. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske (Priopćenje, 2003) od 395702 učenika upisanih u niže razrede svih osnovnih škola, bilo je 1784 ponavljača. U više razrede upisano je 203698 učenika, a od toga je 1070 ponavljača. Budući akademski neuspjeh često dovodi do smanjenja privrženosti školi i povećanju vjerojatnosti napuštanja škole te uključivanja u rizična ponašanja (najvažniji čimbenici rizika), radi se o određenom broju učenika koji trebaju posebnu brigu škole i djelatnika u školi kako bi ostvarili svoje potencijale i uspješno završili svoje obrazovanje. Osim pregleda recentne literature koja se bavi opisivanjem školskog neuspjeha i napuštanja škole, u radu će biti opisani principi prevencije školskog neuspjeha i napuštanja škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija