Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 162924

Znanja


Kurnik, Zdravko
Znanja // Matematika i škola, 5 (2004), 26; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 162924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanja
(Knowledges)

Autori
Kurnik, Zdravko

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 5 (2004), 26; 4-7

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
znanje; nastava matematike
(knowledge; education of mathematics)

Sažetak
U članku su opisane četiri vrste znanja koja učenici stječu putem matematičkog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0037109

Profili:

Avatar Url Zdravko Kurnik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kurnik, Zdravko
Znanja // Matematika i škola, 5 (2004), 26; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Kurnik, Z. (2004) Znanja. Matematika i škola, 5 (26), 4-7.
@article{article, author = {Kurnik, Zdravko}, year = {2004}, pages = {4-7}, keywords = {znanje, nastava matematike}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {5}, number = {26}, issn = {1332-0327}, title = {Znanja}, keyword = {znanje, nastava matematike} }
@article{article, author = {Kurnik, Zdravko}, year = {2004}, pages = {4-7}, keywords = {knowledge, education of mathematics}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {5}, number = {26}, issn = {1332-0327}, title = {Knowledges}, keyword = {knowledge, education of mathematics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font