Pregled bibliografske jedinice broj: 162574
Kulturni turizam: strategije za postizanje uspjeha
Kulturni turizam: strategije za postizanje uspjeha // 6. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji: mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture / Katić, Tinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2003. str. 201-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 162574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturni turizam: strategije za postizanje uspjeha
(Cultural tourism: success strategies)
Autori
Tomljenović, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
6. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji: mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
/ Katić, Tinka - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2003, 201-209
Skup
Mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.11.2002. - 22.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Kulturni turizam; planiranje; marketing
(Cultural tourism; planning; marketing)
Sažetak
Fragmentacija turističke potražnje tijekom posljednjeg desetljeća dovela je do pojave tzv. specijaliziranih oblika turizma, među kojima se posebno ističe porast potražnje, ali istodobno i ponude kulturnog turizma. U tako konkurentnom okruženju uspješnost destinacije kulturnog turizma ovisi o planiranju njegova razvoja pri čemu je potrebno uzeti u obzir ne samo potrebe turističke industrije odnosno priodu turističke potražnje, već i potrebe kulturnog sektora. Postavljaju se pitanja kako kulturni proizvod učiniti privlačnim turistima, a da kulturne ustanove pri tome ne gube kontrolu i autentičnost, kojim mjerama potaknuti kulturne ustanove na sudjelovanje u turističkoj ponudi te kako uskladiti često kontradiktorna očekivanja kulturnog i turističkog sektora u razvoju ove vrste turizma. Cilj je ovog članka odgovoriti na ova i slična pitanja kako primjerima iz drugih zemalja tako i iz Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija