Pregled bibliografske jedinice broj: 158538
Timsko učenje (nastava) - od didaktičkog spektakla do pedagoške svakodnevice
Timsko učenje (nastava) - od didaktičkog spektakla do pedagoške svakodnevice // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2003), 6; 161 - 174 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 158538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Timsko učenje (nastava) - od didaktičkog spektakla do pedagoške svakodnevice
(Teamwork learning (teaching) - from a didactic show to teaching practice)
Autori
Cindrić, Mijo
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 5
(2003), 6;
161 - 174
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
grupni rad; projektna nastava; socijalne vještine; timska nastava
(group work; project teaching; social skills; team teaching)
Sažetak
Tradicionalni razredno - predmetno - satni sustav sve više postaje kočnica razvoja i ostvarenja koncepta cjeloživotnog učenja. Za ostvarivanje ciljeva učenja bitno je osim stjecanja znanja ovladati i strategijama i metodama aktivnog učenja i razvijati socijalno - komunikacijske vještine. To je moguće pospješiti kroz timsku nastavu i učenje. Autor se kritički osvrće na ograničene pokušaje organiziranja timske nastave i na temelju kritičke analize ukazuje na potrebu zajedničkog rada stručno - razvojnih službi, školskog menadžmenta, i lokalne zajednice u stvaranju uvjeta za organiziranje timske nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics and language behaviour Abstracts