Pregled bibliografske jedinice broj: 15841
Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri
Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 253-258 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 15841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri
(Marketing management in catering trade in Istria)
Autori
Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9
(1997), 12;
253-258
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marketing; menedžment; ugostiteljstvo; turizam; Istarska županija; Hrvatska
(marketing; management; catering trade; tourism; Istrian county; Croatia)
Sažetak
Ugostiteljstvo, jedna od osnovnih djelatnosti kojom se zadovoljavaju turističke potrebe mora svoje poslovanje temeljiti (kao i ostale djelatnosti) na marketinškoj koncepciji i filozofiji ukoliko želi ostvarivati povoljne gospodarske rezultate. Potreba za kvalitetnijim marketing menedžmentom u ugostiteljskim poduzećima je tim više potrebna budući da turistička ponuda svojom ekspanzijom nadvisuje rast potražnje što dovodi do veoma oštre konkurentske borbe na međunarodnom turističkom tržištu. Vođeni ovim i ostalim čimbenicima od važnosti za usmjeravanje marketing menedžmenta u ugostiteljstvu na početku 21. stoljeća, autori su istražili mišljenje menedžera u ugostiteljskim poduzećima o vrstama marketing planova koji se donose u njihovim poduzećima te o tome tko ih donosi, zatim o izgrađenosti "marketing kulture" u njihovom poduzeću, o poznavanju konkurencije, o konkurentskim prednostima domaće turističke ponude i one njihovog poduzeća, o stupnju poznavanja potreba potencijalnih gostiju te o nastupima ugostiteljskih poduzeća na turističkim sajmovima. Pored toga, istraženo je koja i u kojem postotku promotivna sredstva ugostiteljska poduzeća koriste pri komuniciranju s tržištem, te kako su zastupljeni pojedini kanali distribucije u prodaji ugostiteljskih usluga. Uzorak u istraživanju su činila najveća ugostiteljska poduzeća Istarske županije. Dobiveni se rezultati istraživanja mogu smatrati signifikantnim za ukupnu hrvatsku ugostiteljsku djelatnost, budući da je Istarska županija najjača turistička regija u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija