Pregled bibliografske jedinice broj: 157195
Nastavnici fizike o svojem obrazovanju i nastavničkom radu
Nastavnici fizike o svojem obrazovanju i nastavničkom radu // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 2; 223-230 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 157195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnici fizike o svojem obrazovanju i nastavničkom radu
(Physics teachers about their education and work)
Autori
Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 145
(2004), 2;
223-230
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava fizike; anketa; kvaliteta obrazovanja nastavnika
(physics teachnig; teachers education quality)
Sažetak
S ciljem detekcije problema u obrazovanju budućih nastavnika fizike, provedena je anonimna anketa među sadašnjim nastavnicima fizike. Ispitani su stavovi o njihovu zadovoljstvu svojim nastavnim radom, načinima poučavanja i spremnosti za usavršavanjem. Posebno su, iz sadašnje perspektive, ispitani stavovi o njihovoj motivaciji za studij, o kvaliteti studija kojeg su završili i o nedostacima u njihovu obrazovanju. Ispitanici su zamoljeni da ''savjetuju'' sveučilišne nastavnike koji obrazuju buduće nastavnike fizike kao i da se preporukama, savjetima i sugestijama obrate studentima nastavničkih smjerova fizike. Osim vrlo velike spremnosti za mijenjanjem osobnoga načina rada koju su iskazali ispitanici, rezultati ankete nude niz korisnih sugestija o segmentima u kojima je potrebno unaprijediti obrazovanje nastavnika fizike i predstavljaju poticajan sadržaj za studente nastavničkih studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija