Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 153883

Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.


Čerepinko, Darijo; Skoko, Božo
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. // 8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 47-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 153883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.
(Review of outdoor poster campaigns of croatian political parties in 2003 parlamentary elections campaign and election results)

Autori
Čerepinko, Darijo ; Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Senj : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004, 47-52

Skup
Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić (8 ; 2004)

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 23.09.2004. - 24.09.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izbori; političke stranke; plakati; vanjsko oglašavanje; vizualni identitet
(parliamentary elections; political parties; posters; outdoor marketing; visual identity)

Sažetak
Autori analiziraju važnost oglašavanja u politici te daju pregled vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka, tijekom predizborne kampanje za hrvatske parlamentarne izbore 2003. godine. Dovode u vezu njihov vizualni identitet i način vanjskog oglašavanja s njihovim izbornim uspjehom. Uzimajući u obzir postojeće teorije, autori pokazuju kakav je utjecaj vanjskog oglašavanja političkih stranaka na njihov konačni izborni rezultat te daju odgovor na pitanje koliki je utjecaj pojedinih idejnih rješenja na birače, uzimajući u obzir stupanj i raspon vanjskog oglašavanja, vizualni identitet pojedinih stranaka, njihova grafička rješenja te simboličku i političku poruku pojedinih rješenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0015018

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čerepinko, Darijo; Skoko, Božo
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. // 8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 47-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čerepinko, D. & Skoko, B. (2004) Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.. U: Bolanča, Z. & Mikota, M. (ur.)8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings.
@article{article, author = {\v{C}erepinko, Darijo and Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2004}, pages = {47-52}, keywords = {izbori, politi\v{c}ke stranke, plakati, vanjsko ogla\v{s}avanje, vizualni identitet}, title = {Me\djuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog ogla\v{s}avanja hrvatskih politi\v{c}kih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.}, keyword = {izbori, politi\v{c}ke stranke, plakati, vanjsko ogla\v{s}avanje, vizualni identitet}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}erepinko, Darijo and Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2004}, pages = {47-52}, keywords = {parliamentary elections, political parties, posters, outdoor marketing, visual identity}, title = {Review of outdoor poster campaigns of croatian political parties in 2003 parlamentary elections campaign and election results}, keyword = {parliamentary elections, political parties, posters, outdoor marketing, visual identity}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font