Pregled bibliografske jedinice broj: 153883
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. // 8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 47-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 153883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003.
(Review of outdoor poster campaigns of croatian political parties in 2003 parlamentary elections campaign and election results)
Autori
Čerepinko, Darijo ; Skoko, Božo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings
/ Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Senj : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004, 47-52
Skup
Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić (8 ; 2004)
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 23.09.2004. - 24.09.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izbori; političke stranke; plakati; vanjsko oglašavanje; vizualni identitet
(parliamentary elections; political parties; posters; outdoor marketing; visual identity)
Sažetak
Autori analiziraju važnost oglašavanja u politici te daju pregled vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka, tijekom predizborne kampanje za hrvatske parlamentarne izbore 2003. godine. Dovode u vezu njihov vizualni identitet i način vanjskog oglašavanja s njihovim izbornim uspjehom. Uzimajući u obzir postojeće teorije, autori pokazuju kakav je utjecaj vanjskog oglašavanja političkih stranaka na njihov konačni izborni rezultat te daju odgovor na pitanje koliki je utjecaj pojedinih idejnih rješenja na birače, uzimajući u obzir stupanj i raspon vanjskog oglašavanja, vizualni identitet pojedinih stranaka, njihova grafička rješenja te simboličku i političku poruku pojedinih rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA