Pregled bibliografske jedinice broj: 153609
PROCJENJIVANJE MOTORIČKIH ZNANJA - ISTAKNUTI ZADATAK KINEZIOLOGIJE U MLAĐOJ ŠKOLSKOJ DOBI
PROCJENJIVANJE MOTORIČKIH ZNANJA - ISTAKNUTI ZADATAK KINEZIOLOGIJE U MLAĐOJ ŠKOLSKOJ DOBI // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 52 (2003), 3-4; 321-329 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 153609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PROCJENJIVANJE MOTORIČKIH ZNANJA - ISTAKNUTI ZADATAK KINEZIOLOGIJE U MLAĐOJ ŠKOLSKOJ DOBI
(The evaluation of motor knowledge - emphasizing the task of kinesiology in early elementary school education)
Autori
Miletić, Đurđica ; Maleš, Boris
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 52
(2003), 3-4;
321-329
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
motoričko učenje i izvođenje; procesiranje informacija; kinezimetrija dokimologija
(motor learning and performing; processing information; kinesiometry; dokimology)
Sažetak
Ekspanzija specijaliziranih motoričkih znanja predstavlja istaknuti problem kinezioloških istraživanja. Proces motoričkog učenja te motorička informiranost iziskuje ekstenzivna kineziološka istraživanja u kojima posebnu pažnju treba posvetiti djeci mlađe školske dobi. Početak stjecanja specijaliziranih motoričkih znanja stalno se pomiče prema ranijoj životnoj dobi te je potrebno istražiti u kojoj se mjeri motorička informiranost kod djece podudara s njihovom razvojnom krivuljom. Uvjet za kvalitetnu procjenu razine naučenih motoričkih sadržaja je postojanje mjernog instrumentarija koje je neophodno kinezimetrijski istražiti u skladu sa dobnim i spolnim karakteristikama. Pri konstrukciji takvih mjernih instrumenata, kineziološka istraživanja oslanjaju se na dosadašnje dokimološke spoznaje. Mjerenje razine motoričkih znanja kod djece mlađe školske dobi trebalo bi izvoditi kroz drugi, motorički stadij učenja sa svrhom utvrđivanja povratnih informacija te poboljšanja izvedbe određenih motoričkih zadataka, odnosno napredovanja u učenju. U ovom radu prezentirane su teorijske pretpostavke temeljene nizom dosadašnjih istraživanja koje mogu pridonijeti kvalitetnijim kinezimetrijskim istraživanjima s ciljem objektivnog procjenjivanja motoričkih znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti