Pregled bibliografske jedinice broj: 151954
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre // Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka)
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2002. str. 57-57 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 151954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre
(Commodified rural space: re-imagining Istria)
Autori
Lukić, Aleksandar ; Zupanc, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka)
/ - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2002, 57-57
Skup
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2002. - 30.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ruralni turizam; marketing prostora; socio-semiotika; Istra; simbolizam; baština; identitet; demografska obilježja
(rural tourism; place marketing; socio-semiotics; Istra)
Sažetak
Rad se bavi pitanjem kakva je slika ruralne Istre kao turističkog proizvoda jedinstvenog identiteta. Ujedno, to je pokušaj odgovora na rastuću potrebu empirijskih istraživanja o novim značenjima koja se pridodaju ruralnim prostorima i njihovim "novim" identitetima. S druge strane želi se razmotriti i "slika" socio-ekonomske stvarnosti ruralnog prostora unutrašnje Istre. Prvi dio rada temeljen je na analizi i interpretaciji izabranih socio-ekonomskih pokazatelja. Drugi dio rada obuhvaća kritičku interpretaciju oblika, sadržaja i znakova korištenih za stvaranje i prezentaciju ruralne Istre. Analiza je temeljena na socio-semiotici kao dijelu kulturnih studija identiteta i percepcije. Korišteni su besplatni promotivni turistički materijali koji svojim sadržajem obuhvaćaju ruralni prostor Istre. Zaključak izvodimo suprotstavljanjem dviju "slika" ruralne Istre u okviru koncepta "prostora kao proizvoda" (commodified space).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija