Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 151954

Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre


Lukić, Aleksandar; Zupanc, Ivan
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre // Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka)
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2002. str. 57-57 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 151954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre
(Commodified rural space: re-imagining Istria)

Autori
Lukić, Aleksandar ; Zupanc, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka) / - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2002, 57-57

Skup
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.11.2002. - 30.11.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
ruralni turizam; marketing prostora; socio-semiotika; Istra; simbolizam; baština; identitet; demografska obilježja
(rural tourism; place marketing; socio-semiotics; Istra)

Sažetak
Rad se bavi pitanjem kakva je slika ruralne Istre kao turističkog proizvoda jedinstvenog identiteta. Ujedno, to je pokušaj odgovora na rastuću potrebu empirijskih istraživanja o novim značenjima koja se pridodaju ruralnim prostorima i njihovim "novim" identitetima. S druge strane želi se razmotriti i "slika" socio-ekonomske stvarnosti ruralnog prostora unutrašnje Istre. Prvi dio rada temeljen je na analizi i interpretaciji izabranih socio-ekonomskih pokazatelja. Drugi dio rada obuhvaća kritičku interpretaciju oblika, sadržaja i znakova korištenih za stvaranje i prezentaciju ruralne Istre. Analiza je temeljena na socio-semiotici kao dijelu kulturnih studija identiteta i percepcije. Korišteni su besplatni promotivni turistički materijali koji svojim sadržajem obuhvaćaju ruralni prostor Istre. Zaključak izvodimo suprotstavljanjem dviju "slika" ruralne Istre u okviru koncepta "prostora kao proizvoda" (commodified space).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119553

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Lukić (autor)

Avatar Url Ivan Zupanc (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lukić, Aleksandar; Zupanc, Ivan
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre // Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka)
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2002. str. 57-57 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Lukić, A. & Zupanc, I. (2002) Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre. U: Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka).
@article{article, author = {Luki\'{c}, Aleksandar and Zupanc, Ivan}, year = {2002}, pages = {57-57}, keywords = {ruralni turizam, marketing prostora, socio-semiotika, Istra, simbolizam, ba\v{s}tina, identitet, demografska obilje\v{z}ja}, title = {Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutra\v{s}nje Istre}, keyword = {ruralni turizam, marketing prostora, socio-semiotika, Istra, simbolizam, ba\v{s}tina, identitet, demografska obilje\v{z}ja}, publisher = {Hrvatsko geografsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luki\'{c}, Aleksandar and Zupanc, Ivan}, year = {2002}, pages = {57-57}, keywords = {rural tourism, place marketing, socio-semiotics, Istra}, title = {Commodified rural space: re-imagining Istria}, keyword = {rural tourism, place marketing, socio-semiotics, Istra}, publisher = {Hrvatsko geografsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font