Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 150991

Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima


Skoko, Božo
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima // Međunarodne studije, 4 (2004), 2; 77-96 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 150991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima
(Propaganda and public relations as means of influencing states in international relations)

Autori
Skoko, Božo

Izvornik
Međunarodne studije (1332-4756) 4 (2004), 2; 77-96

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije
(propaganda; public relations; states; promotions agency)

Sažetak
Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosima je nijansirano, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno djelovanje ili se pak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0015018

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima // Međunarodne studije, 4 (2004), 2; 77-96 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Skoko, B. (2004) Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima. Međunarodne studije, 4 (2), 77-96.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2004}, pages = {77-96}, keywords = {propaganda, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dr\v{z}ave, promotivne agencije}, journal = {Me\djunarodne studije}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1332-4756}, title = {Propaganda i odnosi s javno\v{s}\'{c}u kao sredstva utjecanja dr\v{z}ava u me\djunarodnim odnosima}, keyword = {propaganda, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dr\v{z}ave, promotivne agencije} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2004}, pages = {77-96}, keywords = {propaganda, public relations, states, promotions agency}, journal = {Me\djunarodne studije}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1332-4756}, title = {Propaganda and public relations as means of influencing states in international relations}, keyword = {propaganda, public relations, states, promotions agency} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CSA / Political Science and Government Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font