Pregled bibliografske jedinice broj: 150991
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima // Međunarodne studije, 4 (2004), 2; 77-96 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 150991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima
(Propaganda and public relations as means of influencing states in international relations)
Autori
Skoko, Božo
Izvornik
Međunarodne studije (1332-4756) 4
(2004), 2;
77-96
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije
(propaganda; public relations; states; promotions agency)
Sažetak
Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosima je nijansirano, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno djelovanje ili se pak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CSA / Political Science and Government Abstracts