Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 149448

Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?


Pavičić, Višnja
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. str. 371-378 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 149448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?
(The teacher and language learning strategies: Teaching learning or teaching language?)

Autori
Pavičić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004, 371-378

Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.05.2002. - 18.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
strategije učenja vokabulara; poučavanje jezika; poučavanje učenja
(vocabulary learning strategies; teaching language; teaching learning)

Sažetak
Izuzetno zanimanje za istraživanje strategija učenja vokabulara u posljednjih dvadesetak godina rezultat je nastojanja pedagoga da se u središte nastavnog procesa stavi učenik kao pojedinac. Ono što strategije učenja čini intrigantnima jest činjenica da su strategije ono individualno obilježje koje otvara mogućnost intervencije. Mijenja li se time nastavnikova uloga u nastavnom procesu: treba li nastavnik poučavati učenje ili jezik? Na koji način može nastavnik utjecati na razvoj strategija učenja pojedinog učenika? Povezuju li nastavnici, intuitivno ili svjesno, strategije poučavanja i strategije učenja? Ova pitanja čine fokus istraživanja čiji će nacrt biti prikazan u ovom članku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0122001

Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Pavičić Takač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Višnja
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. str. 371-378 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavičić, V. (2004) Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?. U: Stolac, D., Ivanetić, N. & Pritchard, B. (ur.)Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2004}, pages = {371-378}, keywords = {strategije u\v{c}enja vokabulara, pou\v{c}avanje jezika, pou\v{c}avanje u\v{c}enja}, title = {Nastavnik i stategije u\v{c}enja: pou\v{c}avati jezik ili pou\v{c}avati u\v{c}enje?}, keyword = {strategije u\v{c}enja vokabulara, pou\v{c}avanje jezika, pou\v{c}avanje u\v{c}enja}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2004}, pages = {371-378}, keywords = {vocabulary learning strategies, teaching language, teaching learning}, title = {The teacher and language learning strategies: Teaching learning or teaching language?}, keyword = {vocabulary learning strategies, teaching language, teaching learning}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font