Pregled bibliografske jedinice broj: 149448
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje? // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. str. 371-378 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 149448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnik i stategije učenja: poučavati jezik ili poučavati učenje?
(The teacher and language learning strategies: Teaching learning or teaching language?)
Autori
Pavičić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika
/ Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004, 371-378
Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.05.2002. - 18.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
strategije učenja vokabulara; poučavanje jezika; poučavanje učenja
(vocabulary learning strategies; teaching language; teaching learning)
Sažetak
Izuzetno zanimanje za istraživanje strategija učenja vokabulara u posljednjih dvadesetak godina rezultat je nastojanja pedagoga da se u središte nastavnog procesa stavi učenik kao pojedinac. Ono što strategije učenja čini intrigantnima jest činjenica da su strategije ono individualno obilježje koje otvara mogućnost intervencije. Mijenja li se time nastavnikova uloga u nastavnom procesu: treba li nastavnik poučavati učenje ili jezik? Na koji način može nastavnik utjecati na razvoj strategija učenja pojedinog učenika? Povezuju li nastavnici, intuitivno ili svjesno, strategije poučavanja i strategije učenja? Ova pitanja čine fokus istraživanja čiji će nacrt biti prikazan u ovom članku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti
POVEZANOST RADA