Pregled bibliografske jedinice broj: 147515
Uloga logistike u marketingu
Uloga logistike u marketingu // III. znanstveni kolokvij / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 51-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 147515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga logistike u marketingu
(The Role of Logistics in marketing)
Autori
Horvat, Đuro ; Novak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III. znanstveni kolokvij
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003, 51-62
Skup
Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dobavni lanac; logistika; marketing; menadžment
(supply chain; logistics; marketing; management)
Sažetak
Marketing i logistika djelatno su odvojeni unutar većine tvrtki u Hrvatskoj. No, međunarodna poslovna logistika stavlja sve veći naglasak na razumjevanje strateške važnosti spajanja ova dva segmenta. Prioritet menedžmenta jest kreiranje odgovornih organizacija, a to je moguće jedino kroz fokusiranje na proces potražnje na tržištu i pravovremeno odgovaranje na potrebe kupaca. To je, zapravo, područje marketinške logistike čiji temelji leže na spajanju dva područja - marketinga (kreiranja potražnje) i logistike (zadovoljenja potražnje), a provodi se kroz mehanizam menedžmenta dobavnog lanca. Uvođenjem logistike u područje marketinga koncept "4P"- Product, Price, Place, Promotion (proizvod, cijena, distribucija, promocija) postaje nedostatan i mora se proširiti uvođenjem novog koncepta kako bi se postiglo vodstvo na tržištu. Marketinška logistika, tako, postojeći koncept "4P" proširuje integrirajući mu nove komponente poput pouzdanosti, odgovornosti i odnosa suradnje kako bi ostvarila cilj kreiranja odgovorne organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija