Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 147515

Uloga logistike u marketingu


Horvat, Đuro; Novak, Ana
Uloga logistike u marketingu // III. znanstveni kolokvij / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 51-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 147515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga logistike u marketingu
(The Role of Logistics in marketing)

Autori
Horvat, Đuro ; Novak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
III. znanstveni kolokvij / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003, 51-62

Skup
Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dobavni lanac; logistika; marketing; menadžment
(supply chain; logistics; marketing; management)

Sažetak
Marketing i logistika djelatno su odvojeni unutar većine tvrtki u Hrvatskoj. No, međunarodna poslovna logistika stavlja sve veći naglasak na razumjevanje strateške važnosti spajanja ova dva segmenta. Prioritet menedžmenta jest kreiranje odgovornih organizacija, a to je moguće jedino kroz fokusiranje na proces potražnje na tržištu i pravovremeno odgovaranje na potrebe kupaca. To je, zapravo, područje marketinške logistike čiji temelji leže na spajanju dva područja - marketinga (kreiranja potražnje) i logistike (zadovoljenja potražnje), a provodi se kroz mehanizam menedžmenta dobavnog lanca. Uvođenjem logistike u područje marketinga koncept "4P"- Product, Price, Place, Promotion (proizvod, cijena, distribucija, promocija) postaje nedostatan i mora se proširiti uvođenjem novog koncepta kako bi se postiglo vodstvo na tržištu. Marketinška logistika, tako, postojeći koncept "4P" proširuje integrirajući mu nove komponente poput pouzdanosti, odgovornosti i odnosa suradnje kako bi ostvarila cilj kreiranja odgovorne organizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Đuro; Novak, Ana
Uloga logistike u marketingu // III. znanstveni kolokvij / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 51-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Horvat, Đ. & Novak, A. (2003) Uloga logistike u marketingu. U: Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (ur.)III. znanstveni kolokvij.
@article{article, author = {Horvat, \DJuro and Novak, Ana}, year = {2003}, pages = {51-62}, keywords = {dobavni lanac, logistika, marketing, menad\v{z}ment}, title = {Uloga logistike u marketingu}, keyword = {dobavni lanac, logistika, marketing, menad\v{z}ment}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Horvat, \DJuro and Novak, Ana}, year = {2003}, pages = {51-62}, keywords = {supply chain, logistics, marketing, management}, title = {The Role of Logistics in marketing}, keyword = {supply chain, logistics, marketing, management}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font