Pregled bibliografske jedinice broj: 145854
PRISTUPI I TRENDOVI U STANDARDIZACIJI E-LEARNING-a
PRISTUPI I TRENDOVI U STANDARDIZACIJI E-LEARNING-a, 2004. (ekspertiza).
CROSBI ID: 145854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRISTUPI I TRENDOVI U STANDARDIZACIJI E-LEARNING-a
(Approach and trend in e-learning standardization)
Autori
Ban, Ana ; Sović, Gorana
Izvornik
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2004
Ključne riječi
e-učenje; norme; sustavi za poslovanje učenjem; obketi učenja
(e-learning; standards; Learning Management Systems; Learning Objects)
Sažetak
U ovom seminaru izneseno je trenutno stanje procesa standardizacije e-learning sustava na obje razine. Dok je prva razina standardizacije, koja se bavi specifikacijama za modele informacija, dovoljno razvijena sa dostupnim nekim de-facto standardima, druga razina, koja se bavi definicijom arhitekture i programskih sučelja je još u povojima te zahtijeva još mnogo rada. Neki prijedlozi koji su ovdje spomenuti u budućnosti bi mogli postati općeprihvaćeni standardi ili preporuke, budući se već uzimaju kao osnova za nove prijedloge i projekte. Kako bi se to postiglo, od velike je važnosti suradnja svih uključenih institucija i organizacija. Proces standardizacije e-learning-a je pun izazova jer obuhvaća brojne probleme i aspekte koje treba razmotriti a koji su bitni za obrazovanje. Ostvarenje konačnog cilja značilo bi mnoge prednosti za sve sudionike obrazovnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA