Pregled bibliografske jedinice broj: 145250
Nadarena djeca u razrednoj nastavi - uloga učitelja
Nadarena djeca u razrednoj nastavi - uloga učitelja, 2002., diplomski rad, Učiteljska akademija, Zagreb
CROSBI ID: 145250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nadarena djeca u razrednoj nastavi - uloga učitelja
(Talented children in primary school - teacher importance)
Autori
Juranko, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljska akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
06.12
Godina
2002
Stranica
34
Mentor
Biondić, Ivan
Ključne riječi
nadarenost; djeca; škola
(talented; children; school)
Sažetak
U diplomskom radu proučavan je položaj nadarene djece u osnovnim školama u Hrvatskoj. Postavlja se pitanje koliko roditelji, nastavnici i šire društvo brine o talentu djeteta, koliko potiču njegov razvoj, te u koliko slučajeva društvo ubija potencijalni talent djetata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija