Pregled bibliografske jedinice broj: 140371
Marketing virtualnih organizacija
Marketing virtualnih organizacija, 2003., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 140371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing virtualnih organizacija
(Marketing of the virtual organization)
Autori
Begičević, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
15.07
Godina
2003
Stranica
83
Mentor
Kliček, Božidar
Ključne riječi
virtualna organizacija; marketing; primjer virtualne organizacije (marketinga)
(virtual organization; marketing; example of the virtual organization)
Sažetak
U diplomskom radu "Marketing virtualnih organizacija" iznesen je pregled osnove (karakteristika i specifičnosti) virtualnih organizacija, što je naravno izuzetno važno znati za što bolje razumijevanje i provođenje promocije virtualne organizacije. Naveden je i pristup marketingu virtualnih organizacija, odnosno promociji. U promociji virtualne organizacije, s najvećim udjelom bi trebala sudjelovati ekonomska propaganda sa zastupljenošću svih medija. Pomoću svih medija i precizno izrađenog plana njihove uporabe, određena virtualna organizacija postala bi poznata široj javnosti, a time i potencijalnim korisnicima s kojima bi se ostvarila tražena suradnja. Objašnjen je i prijedlog marketinškog plana za virtualnu organizaciju "Turističke zajednice grada Varaždna". Virtualna organizacija grada Varaždina ima za cilj predstaviti i promovirati svu ponudu grada Varaždina kao turističke destinacije koristeći sve mogućnosti suvremene informacijske tehnologije i prednosti stvorene virtualne organizacije. Uz teoretski pristup virtualnim organizacijama i njihovom marketingu sve je dodatno objašnjeno navedenim primjerima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti