Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140371

Marketing virtualnih organizacija


Begičević, Nina
Marketing virtualnih organizacija, 2003., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 140371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing virtualnih organizacija
(Marketing of the virtual organization)

Autori
Begičević, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
15.07

Godina
2003

Stranica
83

Mentor
Kliček, Božidar

Ključne riječi
virtualna organizacija; marketing; primjer virtualne organizacije (marketinga)
(virtual organization; marketing; example of the virtual organization)

Sažetak
U diplomskom radu "Marketing virtualnih organizacija" iznesen je pregled osnove (karakteristika i specifičnosti) virtualnih organizacija, što je naravno izuzetno važno znati za što bolje razumijevanje i provođenje promocije virtualne organizacije. Naveden je i pristup marketingu virtualnih organizacija, odnosno promociji. U promociji virtualne organizacije, s najvećim udjelom bi trebala sudjelovati ekonomska propaganda sa zastupljenošću svih medija. Pomoću svih medija i precizno izrađenog plana njihove uporabe, određena virtualna organizacija postala bi poznata široj javnosti, a time i potencijalnim korisnicima s kojima bi se ostvarila tražena suradnja. Objašnjen je i prijedlog marketinškog plana za virtualnu organizaciju "Turističke zajednice grada Varaždna". Virtualna organizacija grada Varaždina ima za cilj predstaviti i promovirati svu ponudu grada Varaždina kao turističke destinacije koristeći sve mogućnosti suvremene informacijske tehnologije i prednosti stvorene virtualne organizacije. Uz teoretski pristup virtualnim organizacijama i njihovom marketingu sve je dodatno objašnjeno navedenim primjerima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0016014

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


Citiraj ovu publikaciju:

Begičević, Nina
Marketing virtualnih organizacija, 2003., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Begičević, N. (2003) 'Marketing virtualnih organizacija', diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Begi\v{c}evi\'{c}, Nina}, year = {2003}, pages = {83}, keywords = {virtualna organizacija, marketing, primjer virtualne organizacije (marketinga)}, title = {Marketing virtualnih organizacija}, keyword = {virtualna organizacija, marketing, primjer virtualne organizacije (marketinga)}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Begi\v{c}evi\'{c}, Nina}, year = {2003}, pages = {83}, keywords = {virtual organization, marketing, example of the virtual organization}, title = {Marketing of the virtual organization}, keyword = {virtual organization, marketing, example of the virtual organization}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font