Pregled bibliografske jedinice broj: 139730
Pristupi školskom poučavanju i uspjehu učenika
Pristupi školskom poučavanju i uspjehu učenika // Bjelovarski učitelj, 5 (1996), 3; 96-102 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 139730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi školskom poučavanju i uspjehu učenika
(Approaches to teaching at school and pupil's success)
Autori
Zloković, Jasminka
Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954) 5
(1996), 3;
96-102
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poučavanje; koordinacija učenja; uspjeh učenika
(teaching; coordinating of teaching; pupil's success)
Sažetak
Učiteljev pristup poučavanju i koordinaciji učenja u razredu ima posebno značenje za učenikov uspjeh. U praksi, kako pokazuju i rezultati prikazanog istraživanja, ovom se čimbeniku ponekad ne pridodaje toliko značajno mjesto. Upravo zbog važnosti ta smo dva čimbenika uvrstili kao značajan dio programa rada pedagoga za poboljšanje uspjeha učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski