Pregled bibliografske jedinice broj: 139615
Online nastavna građa "Statistike" u funkciji dinamizacije procesa učenja
Online nastavna građa "Statistike" u funkciji dinamizacije procesa učenja // Edupoint, 3 (2003), 15. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 139615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online nastavna građa "Statistike" u funkciji dinamizacije procesa učenja
(Online statistical tutorials in the function of the education dinamisation)
Autori
Horvat, Jasna ; Fodora, Dajana ; Forjan, Josipa ; Mikrut, Martina
Izvornik
Edupoint (1334-2738) 3
(2003), 15;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenje na daljinu; statistika; internet; nastavno gradivo
(distance learning; statistics; internet; tutorials)
Sažetak
Internet razvija sklonost prema računalnim tehnologijama i omogućuje učenje na daljinu. Statistika kao kvantitativan predmet iziskuje potrebu za čestim konzultacijama i velikim brojem informacija o nastavnom gradivu u procesu izučavanja predmeta. Doc. dr. sc. Jasna Horvat sa suradnicama izradila je stranicu predmeta Statistika koja omogućuje interaktivnu komunikaciju studenata i predmetnog nastavnika. Popratna pojava stranice bila je zamjena klasičnog "face to face" načina konzultacija online konzultacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek