Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 139080

Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak


Kolić-Vehovec, Svjetlana
Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak // Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, S. (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. str. 53-62 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 139080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak
(How to help student to engage her/his brain)

Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, S. - Split : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001, 53-62

Skup
Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike

Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 05.2001

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
verbalno kodiranje; predodžbeno kodiranje; dvostruko kodiranje; razumijevanje; kognitivni razvoj
(verbal coding; imagery coding; dual coding; comprehension; cognitive development)

Sažetak
Polazeći od razmatranja načina funkcioniranja mozga, nastoji se odgovoriti na pitanje zašto učenici teško uče fizičke sadržaje, te predlažu načini da se to učenje učini lakšim, ali i efikasnijim. Naglasak se stavlja na dva različita oblika pamćenja sadržaja &#8211 ; simboličko i predodžbeno, te na važnost njihovog povezivanja. Dvostruko kodiranje informacija predstavlja aktivno rabljenje postojećeg iskustva učenika i omogućuje razumijevanje sadržaja, odnosno izgrađivanje novih znanja. Ova pitanja stavljaju se i u kontekst razvojnih promjena u mišljenju, od konkretnog ka apstraktnom rezoniranju, te individualnih razlika među učenicima u prolaženju kroz ove razvojne promjene. Sve navedene čimbenike uspješnog učenja komentira se i kao važne izvore motivacije.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Svjetlana Kolić-Vehovec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolić-Vehovec, Svjetlana
Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak // Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, S. (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. str. 53-62 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kolić-Vehovec, S. (2001) Kako pomoći učeniku da uključi svoj mozak. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike.
@article{article, author = {Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana}, year = {2001}, pages = {53-62}, keywords = {verbalno kodiranje, predod\v{z}beno kodiranje, dvostruko kodiranje, razumijevanje, kognitivni razvoj}, title = {Kako pomo\'{c}i u\v{c}eniku da uklju\v{c}i svoj mozak}, keyword = {verbalno kodiranje, predod\v{z}beno kodiranje, dvostruko kodiranje, razumijevanje, kognitivni razvoj}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }
@article{article, author = {Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana}, year = {2001}, pages = {53-62}, keywords = {verbal coding, imagery coding, dual coding, comprehension, cognitive development}, title = {How to help student to engage her/his brain}, keyword = {verbal coding, imagery coding, dual coding, comprehension, cognitive development}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font