Pregled bibliografske jedinice broj: 135919
Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables
Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables // Proceedings of the International Conference of the Faculty of Economics Sarajevo - ICES 2002 / Čičić, Muris: Brkić Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 443-449 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 135919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables
Autori
Mihić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the International Conference of the Faculty of Economics Sarajevo - ICES 2002
/ Čičić, Muris: Brkić Nenad - Sarajevo : Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002, 443-449
Skup
International Conference of the Faculty of Economics Sarajevo - ICES 2002: Transition in Central and Eastern Europe - Challenges of 21st Century
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
market segmentation; customers; cluster analysis; affective and cognitive variables
Sažetak
Osnovni cilj istraživanja i rada jest utvrditi mogu li stavovi potrošača o prodajnom osoblju i uređenju prodajnog mjesta poslužiti kao osnovica za segmentiranje kupaca u supermarketima. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 supermarketa u većim gradovima Splitsko-dalmatinske županije, pri čemu je korištena metoda anketiranja potrošača na prodajnom mjestu. Primjena klaster analize (K-means metoda) rezultira izdvajanjem tri dovoljno različita tržišna segmenta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija